2. Hotellrecensioner UK
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Somerset
Somerset Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Stargaia Retreat Gästbetyg: 10

”ingen frukost men full utrustat kök”

• ”Trevligt rum centralt beläget i stan. Mysigt med de små rummen i puben. Och restaurangen hade mycket god mat.”

• ”Läget även om det var lite backigt upp! Nära en park och nära till lokal pub ifrån alla turister. Lugnt område. Hotellet hade ett fullständigt kök så man kunde laga lite mat. Dock ingen sittplats. Fanns en baksida med bord. Frukosten fantastisk!”

• George & Pilgrims Hotel Gästbetyg: 7

”Charmigt och häftigt ställe mitt i centrum. Kul med historia. Gammalt men fräscht.”

• The George Inn & Plaine Gästbetyg: 10

”Fantastiskt boende och den bästa frukosten vi ätit! Varje morgon fick vi välja mellan olika rätter i en meny och allt var otroligt gott och lyxigt! Personalen var jättetrevlig och tillmötesgående!Mysig genuin gammal pub med väldigt hög standard! Kan verkligen rekommendera!”

• Maplestone Gästbetyg: 10

”Oerhört charmigt boende med fantastisk skön säng och tjockt härligt täcke. Frukosten var utmärkt!”

• The Swan Gästbetyg: 8

”Mysigt hotell i historisk by Trevliga rum och bra restaurang”

• ”kan inte låsa om sina saker när man går ut, inga nycklar till rummen, vem som helst kan gå in. Stökigt och orent ganska dåligt städat när vi kom, det är undanplockat men inte rent det är ett litet familjehus.”

• ”Trevlig personal”

• Maplestone Gästbetyg: 10

”Väldigt fint litet B&B, sov gott och åt god frukost.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Somerset

baserat på 73 596 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com