2. Hotelanmeldelser for Slovenien
  3. Hotelanmeldelser for Slovenien
Slovenske Istria Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Studio May Point fra anmeldelser: 10

"Bare midt i det hele, med kort til alting. Godt indrettet trods meget småt. Hygge og atmosfære. At kunne tage bord og stole udenfor på 1.May square (det gamle torv) og blot iagttage. 10 m til de bedste restauranter."

• Boutique Hotel Portorose Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var rigtig søde og venlige. Stedet var rent og maden var god. Parkeringskælderen er ret lille, men de har en ung mand der parkerer biler for en, så det bør man benytte."

• "Beliggenhed"

• Val&Sol Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden er veludstyret, total ren og har en dejlig udsigt til vinmarker og bjerge. Den ligger ugenert i rolige omgivelser og værten er venlig og imødekommende, man føler sig ganske enkelt godt tilpas på stedet. Lejligheden ligger godt for at besøge Piran og den store saltnaturpark. Vi kan stærkt anbefale det lille saltmuseum, en cykeltur langs bassinerne og et besøg i spa og helseområdet, hvor bl.a. salt massage er værd at prøve - billigt er det ikke. Piran er et must, dejlig, hyggelig og smuk by og let at gøre til fods. Vi cyklede ind til Piran et par gange; der er næsten cykelsti hele vejen fra lejligheden til centrum på byens smukke torv. Turistkontoret ligger her og har gode kort og tips til forskellige ture i byen. Vi boede 5 dage i lejligheden og kan varm anbefale den. PS Et par gode rødvinsglas, en brødrister og mikroovn ville være et ekstra plus i en lejlighed, der bestemt har mange, mange kvaliteter."

• Hotel Tomi Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt beliggenhed. Få minutters gang og man er nede på hovedgaden. Varieret morgenmad. Meget renligt. Super imødekommende personale"

• Hostel BellaVista Point fra anmeldelser: 8

"Der var rent"

• Apartments SEEA Point fra anmeldelser: 10

"Helt ny og virkelig lækker lejlighed, super venlig vært , kort afstand til vandet"

• B&B Sobe Lušina Point fra anmeldelser: 10

"Et rigtigt dejligt sted at bo - smukke omgivelser og den bedste udsigt over landskabet fra vores balkon. God cykelafstand til Piran (ca. 10km) af en flot cykelrute. Der var rent og pænt og der blev serveret en rigtig god morgenmad med meget at vælge mellem og sidst men ikke mindst var værtinden rigtig rar og meget hjælpsom - et sted som kun kan anbefales"

• Hotel Kempinski Palace Portorož Point fra anmeldelser: 10

"Tolles Hotel mit tollem Service."

• Hotel Stara šola - Oleander Resort Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenheden, og der var så fredeligt, samt meget pænt og rent. Rigtig dejlig pool, med liggestole. Dejlig morgenmad, meget udvalg"

De 30 bedste hoteller i Slovenske Istria