2. Hotellrecensioner SVE
  3. Recensioner för semesterboenden i Skåne
Skåne Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Hotell Villa Rönne Gästbetyg: 9

”Läget!! Och att det finns litet kök. Trevligt inrett.”

• ”Rent och snyggt, bra utrustat och bra läge. Mycket trevligt bemötande av värden.”

• ”Frukost ingick inte”

• Magnarp Strandbad Gästbetyg: 8

”Läget”

• Åberg12 Gästbetyg: 9

”Fräscht, bekvämt, sköna sängar, stort badrum, bra läge, vacker omgivning. Mycket trevlig och hjälpsam värd.”

• Österlen loft Gästbetyg: 10

”Det var helt underbart inrett, varma och underbara täcken, skön dusch, välutrustat kök och allt man någonsin skulle kunna tänka sig önska på sin semester. Älskar den söta balkongen med sin lilla grillplats. 10/10”

• ”Jättetrevlig värdinna, väldigt fint rum och badrum.”

• ”Närheten till havet och Åhusbryggan i ett mysigt villaområde. Huset Kändes som att vara hemma. Fint kök med allt vad man behövde och ett fint inglasat uterum. Jättesköna sängar, vi har sovit så gott :)) Bra och lätt kommunikation med ägaren. Vi är supernöjda och skulle gärna bo här igen.”

• Stadsparken Apartments Gästbetyg: 6

”Väldigt gott mottagande! jag kände mig välkomman. Stor fin lägenhet, fina sängar och centralt beläget boende. Fantastisk frukost med generös tider. Gott om plats i garderober och annat.”

• Villa Ekbackens gästhus Gästbetyg: 8

”Fint, bra utrustat kök, möjligheter till grill på en fin altan/terass med ostört läge. Sol merparten av dagen. Mysigt inrett och extra plus för välkomstkorg med lite praliner och nötter.”

De 30 bästa semesterboendena i Skåne

baserat på 28 047 recensioner för semesterboenden på Booking.com