2. Hotelanmeldelser for Sverige
  3. Hotelanmeldelser for Skåne
Skåne Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• The Vault Hotel, WorldHotels Crafted Point fra anmeldelser: 9

"Indretning og beliggende samt venligt personale"

• Motel L Lund Point fra anmeldelser: 9

"Vi kunne godt lide at der var tykke vægge og døre, sådan så der var lydtæt. Man kunne ikke høre andre hotelgæster, hvilket har en stor betydning. Vi elskede morgenmaden, som havde et stort udvalg af forskellige ting. Vi kunne lide at blive mødt af hyggelig musik, hver gang vi gik ud af værelset. Vi kunne også godt lide at værelset ikke var helt kedelig-gråt eller hvidt, men at der er blevet brugt forskellige motiver og farver, som spiller rigtig godt sammen. Personalet var enormt søde og imødekommende, og gjorde meget for at vi fik det bedste ophold lige til det sidste sekund."

• Rut & Ragnars Vandrarhem Point fra anmeldelser: 7

"Køkken fint og gratis kaffe. Venlig fik værelse halv time før tid"

• Hotell Mossbylund Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig hyggeligt. God stil. Perfekt værelse. Søde mennesker."

• Vejbystrands Vandrarhem Point fra anmeldelser: 10

"Meget behageligt sted og personale. Og meget rent."

• Moment Hotels Point fra anmeldelser: 5

"Der var rent."

• Ystad Holiday Houses Point fra anmeldelser: 10

"Perfekt"

• Havshotellet Point fra anmeldelser: 10

"Vi Blevet Taget rigtig godt imod fra starten af, vi ankommer til Sverige før tid. Jeg havde ikke regnet med at kunne få et værelse før tid. Men men det gjorde vi. Rigtigt god oplevelse"

• Hotel Chaplin Point fra anmeldelser: 2

"Flink betjening i receptionen, der dog pludselig ikke forstod ret godt dansk, da vi klagede over manglende rengøring m.m. til trods for, at vedkommende forstod det fint inden. Vi klarede det dog på engelsk i stedet for. Ellers er det vitterligt ikke mange rosende ting at sige om hotellet."

• Scandic Oceanhamnen Point fra anmeldelser: 7

"God beliggenhed og udsigt, lækker morgenmad, rent og pænt"

De 30 bedste hoteller i Skåne