2. Opinions d'hotels de Dinamarca
  3. Opinions d'hotels de Dinamarca
Illa de Sjælland Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "La situació és perfecte per desplaçar-se cap al centre de la ciutat i també per venir de l'aeroport amb el tren desde l'estació central q està a 10 minuts. Esmorzar complet amb molts tipus de pans i unes vistes genials."

• Cabinn City Puntuació: 4

"L'esmorzar tenia un buffet força variat amb plats freds i calents, dolç i salat. També hi havia fruita fresca. La relació qualitat preu és bona."

• Go Hotel Østerport Puntuació: 8

"Ubicacio i netedat"

• Scandic Falkoner Puntuació: 8

"L'esmorzar buffet molt complet i variat. A 2 minuts caminant d'una parada de metro. Personal correcte."

• "El disseny, molt nou i molt bonic. Aprop estació de metro."

• Scandic Spectrum Puntuació: 9

"L'hotel està molt bé, té totes les comoditats necessaries, i el personal va ser molt amable i atent. La ubicació, per nosaltres, perfecte! Vam anar amb un nen petit de 2 anys, i vam estar molt bé. Al fer la reserva ens vam dir que no hi havia cunes i res pels petits, però no és així. Ens van ficar una cuna de viatge, tenien trones i una zona de jocs per l'esmorçar, que va fer l'estança encara millor. Vam llogar una bici gran, i feia una mica de soroll, van ser tan amables de fer-nos una rebaixa, va ser tot un detall."

• Go Hotel City Puntuació: 9

"Vam demanar una habitació familiar per 4, ens van donar dos habitacions conectades, una amb llit de matrimoni i l'altre amb 2 llits individuals, 2 banys. Hem estat molt bé i la situació de l'hotel gracies a la comunicació amb Metro amb 15 min estas al centre i amb 15 a l'aeroport. Fantàstic. El personal de recepció/bar atent i amable."

• "Em va agradar molt l'hospitalitat del personal i la seva predisposició a ajudar. L'habitació era realment bonica, tranquil·la i molt còmoda, especialment el llit. Les vistes des de la nostra habitació eren increïbles! L'esmorzar està molt ben assortit i és de qualitat; l'espai per esmorzar és molt maco i acollidor (especialment la taula que voreja l'olivera)."

• Next House Copenhagen Puntuació: 7

"L Ubicacio i els diferents espais. hostel molt original i disseny"

• City Hotel Nebo Puntuació: 7

"Lloc ben ubicat si es fa servir el tren. A tocar del parc Tívoli i a pocs minuts caminant del centre"

Els 30 millors hotels de Illa de Sjælland