3. Hotelbeoordelingen: Sicilië
Sicilië Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• IL Ciliegio Dell 'Etna Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht, lekker eten, vriendelijke personeel. Prima voor een bezoek aan de Etna”

• Hotel Punta Nord Est Beoordelingsscore: 10

“Perfecte locatie waar je hartelijk word ontvangen. Personeel met een goed hart en super voor de kindjes!”

• Artemide Hotel Beoordelingsscore: 8

“Op loopafstand van het mooie strand en de gezellige restaurantjes en winkeltjes. Ontbijt was niet heel uitgebreid maar prima. Ontbijt kon op het dakterras genuttigd worden. Daar is ook een klein barretje met een jacuzzi. Personeel was heel vriendelijk, een enkele niet. Zeker een aanrader qua prijs/kwaliteit verhouding, ook gezien de locatie. Wij waren er 2 nachten.”

• Masseria Agnello Beoordelingsscore: 10

“Het is prachtig gelegen mooi aangelegde tuin ,het pand ontzettend sfeervol,de kamer heel ruim en comfortabel verder ook nog heerlijk gegeten op n romantisch binnenplaatsje. Op onze vertrekdag de mogelijkheid om wat langer te blijven en ook nog n heerlijke lunch speciaal voor ons gemaakt.”

• Hotel Politeama Beoordelingsscore: 10

“Ligging ideaal, in centrum. Schone kamers, prachtig uitzicht op het theater. Je auto wordt netjes in de parkeergarage gezet, kosten 23 euro per dag. Absoluut gaan eten in het restaurant op de rooftop, wel reserveren. Dan heb je een top avond, zeer romantisch en lekker eten! Vriendelijk personeel!”

• Hotel Venere di Erice Resort & Spa Beoordelingsscore: 8

“Schitterend uitzicht.”

• Ibis Styles Palermo President Beoordelingsscore: 8

“Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuke formule half pension. Ontbijt en diner in buffetvorm, voldoende keuze. Ligging uitstekend voor cruisereizigers en ook of wandelafstand van het centrum van Palermo. Gelegen aan een drukke baan, maar geen geluidsoverlast in de kamers. Vriendelijk personeel.”

• Hotel Caparena Beoordelingsscore: 8

“Een fijn en schoon hotel, ontbijt was iedere ochtend top geregeld en we hebben genoten van de omgeving. Het hotel is vlakbij het stadje en er rijden shuttle taxi’s van het hotel naar het plaatsje.”

• Hotel Cetarium Beoordelingsscore: 9

“Uitstekend ligging aan de promenade, dichtbij diverse restaurants en bars. Uitstekend gevarieerd ontbijt, de kamer zeer hygiënisch. Bijzonder behulpzaam en vriendelijk personeel. In het weekend is het aangenaam druk en levendig in Castellamare del Golfo. Wij hadden een kamer op het binnenplein, dus geen geluidsoverlast. Het mooi gelegen zwembad biedt een aangename verpozing, gratis uitlenen van badhanddoeken. Parkeren is mogelijk op de parking van een nabijgelegen ander hotel (10,- € per dag)”

• Alberi Del Paradiso Beoordelingsscore: 10

“Keurig hotel, zeer sfeervol met fantastisch behulpzaam en vriendelijk personeel. Fijn zwembad met bar, prachtig uitzicht over zee. Spa mogelijkheden.”

De 30 beste hotels in: Sicilië