2. Hotellrecensioner UK
  3. Hotellrecensioner UK
Skottland Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Alexandra Hotel Gästbetyg: 7

”Läget med närhet till järnvägsstation och bussar. Fick ställa in vårt bagage redan mitt på dagen. Rum och frukost var bra. Dyr frukost!”

• Ben Nevis Inn Rooms Gästbetyg: 8

”Tyvärr kom vi upp sent på kvällen, men det fungerade bra att komma i kontakt med personal för att få tillgång till boendet. Rummet var fint och det fanns allt som behövdes. Vaknade upp till en fantastisk omgivning.”

• Duke Of Gordon Hotel Gästbetyg: 7

”Bra läge i byn, mysigt och ombonat., trevlig personal. Nära tågstationen.”

• The Garrison Gästbetyg: 9

”Fint hotell med jättefin frukost (dock ganska dyr). Bra läge på hotellet och kan varmt rekommendera detta.”

• Saucy Mary's Hostel Gästbetyg: 5

”Boendet var helt okej utifrån prisbilden. Ena rummet var bra, andra var mindre bra pga att elementet på toan inte fungerade så det var iskallt, samt att det var svårt att ställa in duschen på varmt/kallt. Restaurangen upplevdes stökig och personalen verkade vara underbemannad men jag såg att de sökte mer folk så jag hoppas att de får till detta. Överlag helt okej eftersom boendet är billigt.”

• Scandinavian Village Ltd Gästbetyg: 9

”Skön lägenhet med eget kök. Fräscht. Kasse med städ-prylar. Enkelt att checka in och ut.”

• The Station Hotel Gästbetyg: 8

”Bra läge mitt i stan, bra frukostbuffé och trevlig personal.”

• Clunebeg Lodge Gästbetyg: 7

”Fint litet b&b med trevlig personal. Vi blev väl omhändertagna och blev inbjudna till ägarinnan själv och hennes sällskap. Fin altan utanför det gemensamma köket/vardagsrummet. Vi tog en kort promenad för att se de fina Highland Cattles som fanns intill.”

• ”Personalen.”

• ”Frukost ok, dock saknade jag riktigt kaffe”

De 30 bästa hotellen i Skottland

baserat på 1 908 437 hotellrecensioner på Booking.com