3. Hotelbeoordelingen: Sleeswijk-Holstein
Sleeswijk-Holstein Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Südspeicher Beoordelingsscore: 8

“Mooi verbouwd pakhuis direct aan het water, met zeer moderne kamers. We hadden wel een kleintje, maar prima. Mooi plaatsje en er is van alles in de omgeving te ontdekken. Aanrader.”

• Hotel Wittorf Beoordelingsscore: 8

“Hotel ligt net iets vanaf de snelweg. Makkelijk als je op doorreis bent. Niet dicht bij het centrum. Er is alleen een outlet center vlakbij. Ontbijt uitstekend”

• Hotel Seegarten Beoordelingsscore: 10

“Privé gelegen hotel, rustige omgeving, groot buitenterras en zicht op het meer, natuurlijke omgeving. Prima parkeerplaats (belangrijk voor onze oldtimers). Prettige grote kamer op begane grond met openslaande-/kanteldeur naar aansluitend terras, met rolluik. Goed bed en lekker (dik) kussen. Volgens mij een airco (niet nodig gehad). Flesjes water op de kamer als service. Ruime badkamer. Restaurant is Italiaans en ERG GOED, goede bediening en vriendelijk personeel. Ontbijt is uitstekend (aan eigen tafel) en ruim voldoende (verzorgd door het inpandige restaurant), ook hier goede service als je thee wilt ipv koffie en vriendelijk personeel. Wellicht iets duurder dan andere hotels, maar wij hebben het bewust gekozen vanwege het restaurant (op maandag open tot 20:30) zodat je niet meer op pad hoeft of onderweg moet avondeten.”

• Waldhotel Riesebusch Beoordelingsscore: 9

“Gelegen aan een schitterend bos, heerlijk avondeten, prettige sfeer.”

• Hotel Birke, Ringhotel Kiel Beoordelingsscore: 7

“Het personeel en het ontbijt.”

• Park Inn by Radisson Lübeck Beoordelingsscore: 9

“Prettig hotel. Ruime schone kamers. Wij zaten aan de achterzijde dus met raam open geen auto’s slechts vogels. Dicht bij het centrum. En prima lokatie voor rondje rennen . Auto kon tegen betaling geparkeerd worden . Voortreffelijk ontbijt!”

• Wakenitz-Camp Beoordelingsscore: 8

“De rust, de vogels in de ochtend.”

• Hotel Restaurant Burg-Klause Beoordelingsscore: 9

“Ligging, totale uitstraling”

• Landgasthof Lehmsiek Beoordelingsscore: 9

“We dachten al, dit is een pareltje in het mooie glooiende landschap van Schleswig-Holstein. En dat was het zeker. De oude danszaal was omgebouwd naar 5 zeer moderne hotelkamers. Zeer geslaagd! En het avondeten was ook prima. Een bezoek zeker waard.”

• Hotel Kieler Yacht-Club Beoordelingsscore: 8

“Het hotel ligt direct aan een van de mooiste boulevards van Europa: prima plek om te overnachten en om Kiel en omgeving te ontdekken. De hotelkamer was zeer ruim, keurig en van hoge kwaliteit.”

De 30 beste hotels in: Sleeswijk-Holstein