2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Sauerland Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel zur Post Point fra anmeldelser: 8

"Det er et godt sted at overnatte/bo, men har man en livvidde på over 100cm så kan man ikke komme ind på wc, som virker som et gammelt kosteskab som er bygget om."

• Sporthotel Zum Hohen Eimberg Point fra anmeldelser: 9

"Vi kendte stedet i forvejen, og kommer tilbage da vi er tilfredse med stedet og beliggenheden."

• H+ Hotel Willingen Point fra anmeldelser: 9

"Ligger naturskønt"

• DECK 8 DESIGNHOTEL.SOEST Point fra anmeldelser: 10

"Bad lige ved sengen,. det har jeg aldrig prøvet"

• WILLINO Privathotel Point fra anmeldelser: 9

"Skønt hotel med fine værelser. Boede i stueetagen med terrasse. God beliggenhed trukket lidt tilbage fra selve “festgaden” med restauranter mv. God morgenbuffet og lækkerier om eftermiddagen, som selvbetjening. Efter “lukketid” var der mulighed for at købe forskellige drikkevarer i hotellets bar med selvbetjening. Dejligt spa område med skøn pool og liggestole. Dejligt afslappende atmosfære."

• City Motel Soest Point fra anmeldelser: 10

"beliggenhed er fantastisk i forhold til motorvej- og tilkørselsforhold"

• Landhotel Flora & Fauna Point fra anmeldelser: 9

"Hotellet var beliggende for enden af en lille vej i det fredelige Langewiese 8 km fra Winterberg op til flere vandrestier. Vi gik til Gipfelturm Kahler Asten hvor der var en fantastisk udsigt. Det unge par som har haft stedet i 6 måneder var yderst flinke og hjælpsomme og kom med gode ideer til ture og restauranter. Vi spiste dejlig aftensmad på hotellet den første dag vi var der, og sluttede vores ophold med morgenmad, hvor vi også fik lidt med til vores lange tur hjem til Danmark."

• Landhotel Fernsicht Point fra anmeldelser: 10

"Super lækkert hotel, rent, flinkt og hjælpsomt personale. Udsøgt morgenmad. Perfekt beliggenhed med skøn udsigt."

• Hotel Haus Andrea Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk morgenmad👍 Personlig betjening og stille og rolig hotel"

• Berghotel Lenneplätze Winterberg Point fra anmeldelser: 8

"Et super hyggeligt hotel, hvor alle følte sig godt tilpas igfølte sig velkommen."

De 30 bedste hoteller i Sauerland