2. Hotelbeoordelingen Brazilië
Santa Catarina Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Pousada Vista da Lagoa Beoordelingsscore: 6

“Locatie”

• Hotel Boutique Quinta das Videiras Beoordelingsscore: 10

“Geweldige service! We waren onze rugzak kwijtgeraakt op de luchthaven en ze hebben er alles aan gedaan om deze weer terug te brengen 🙏 ontzettend bedankt! Verder: prachtige plek, lekker ontbijt, eenvoudig met de taxi of heerlijke hike naar de stranden of het centrum te gaan en ook lekkere en gezellige eetgelegenheden om de hoek”

• Silvestre Praia Hotel Beoordelingsscore: 6

“De plaats heel fijn strand op loopafstand”

• “Prachtig gelegen aan het strand”

• Sea Wolf Surf Hostel Beoordelingsscore: 9

“Gordijnen aan de bedjes Genoeg ruimte in de frigo Grote open keuken Super aangenaam personeel Genoeg badkamers Vlak aan het strand Leuke buurt Supermarkt, café's en restaurants om de hoek. Aanbieding van surflessen 2x per dag Surfinstructeur is super vriendelijk en spreekt heel goed Engels.”

• Tucano House Beoordelingsscore: 9

“Ik vond het Tucano Hostel fantastisch! Ik voelde me super erg thuis en dat kwam door de whatsapp groep waar je meteen in kon en de gezamenlijke diners, daardoor connecte je meteen met alle andere gasten. En de mensen die er werken waren zo aardig en gezellig! De schoonmaakster heeft zelfs mijn rok gemaakt die gescheurd was.”

• Blue Tree Premium Florianópolis Beoordelingsscore: 5

“Ontbijt”

• Hotel Glória Blumenau Beoordelingsscore: 10

“Goede locatie, goed ontbijt, aardig personeel.”

• Brava Mundo Hotel Boutique OFICIAL Beoordelingsscore: 9

“super aardige medewerkers, prachtig mooi ontbijt. nieuw hotel, mooi uitzicht, beste spot in dit gebied. aanrader voor verblijf”

• Hotel Rieger Beoordelingsscore: 7

“De locatie was goed en het bed was comfortabel.”

De 30 beste hotels in: Santa Catarina

gogbrazil