2. Hotellrecensioner SVE
  3. Hotellrecensioner SVE
Sälen Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Gammelgården Gästbetyg: 10

”Välstädat. Trevlig personal”

• ”Vi åkte mycket i Högfjällets backar som är perfekt med barn. Högfjällshotellet ligger väldigt fint, ljust och högt och med sin placering centralt, är det enkelt att ta sig till de andra liftsystemen (med skidbuss eller bil). Frukosten var fantastisk och sängen var den bästa jag sovit i.”

• ”Enkelt och prisvärt boende med bra läge. Trevligt med närheten till våffelstugan som passar bra för både lunch och middag. Dusch och toalett är helt ok även om det är en liten bit att gå.”

• Bärvallen 388 Gästbetyg: 8

”Lugnt och hemtrevligt. Mysigt.”

• Gula Byn 411A Gästbetyg: 1

”Jag tyckte inte alls om denna vistelse som booking påtvingade mig och hyresvärden var omedgörlig och jag blev utelåst pga dåligt batteri i portlåset stopp i avloppen både i dusch och handfat på toaletten och ville inte bo i detta område utan hemfjället pga utelåsningen kunde jag förflutit om jag ej haft egen bil och vänliga andra mä som hjälpte till med batteriet och jag kräver kompensation för denna händelse och målet med numret till dörren kom söndag kväll jag åkte må morgon mm”

• Hotell Viktors Gästbetyg: 10

”Otroligt trevliga rum, Perfekt mysfaktor på fastigheten. Otroligt bra personal.”

• Mountain Lodge Gästbetyg: 9

”Området är kanon. Bra frukost och restaurang. Skiduthyrningen kanonbra och bra personal.”

• ”Jättebra boende till bra pris.”

• Olarsgården Hotell Gästbetyg: 4

”Bastun”

• Gilleråsvägen 13 C Gästbetyg: 10

”Supermysig liten stuga som trots sin "lilla" storlek kunde erbjuda det mesta😊. Bastun gav detta boende det lilla extra. Stugvärden erbjöd fin service med snabba svar på diverse frågor. Vi trivdes och rekommenderar starkt detta boende. Kommer säkert komma tillbaka hit om tillfälle ges.”

De 5 bästa hotellen i Sälen