2. Hotelanmeldelser for Brasilien
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Rio de Janeiro State
Rio de Janeiro State Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• "Værten var meget imødekommende og opmærksom. Han var fleksibel i forhold til check in tidspunkt."

• Pousada Corsario Paraty Point fra anmeldelser: 8

"Skøn stor altan med hængekøje, bord og stole og med udsigt over floden og med visit af abe. Eksotisk og charmerende brostensbelagt have med pool og bar ved floden. God beliggenhed i forhold til den gamle bydel og med restauranter tæt på."

• Luar de Araçatiba Suítes Point fra anmeldelser: 8

"Super søde værter der også hjalp os med spørgsmål vedr. traveture og bådtransport tilbage til fastlandet. Dejligt stille sted med udsigt over bugten. En god fælles balkon/terasse, som vi benyttede en del da det regnede noget nogle dage."

• Casa Geranio Point fra anmeldelser: 10

"De to værter var ualmindelig hjælpsomme og positive. Det gamle charmerende hus virkede som en dejlig oase midt i byen."

• Pousada Lagamar Point fra anmeldelser: 10

"Pousada Lagamar og deres anden pousada La dolce vita ligger begge på den meget idylliske strand praia vermelha, også med gode muligheder for snorkling. Men mest af alt har de den mest hjælpsomme ejer Luciana, der reddede os, da vores datter kom ud for en ulykke og skulle frem og tilbage fra fastlandet. Hun arrangerede alt, fandt nye værelser til os, oversatte og var meget omsorgsfuld i en krisesituation. Vi kommer helt sikkert tilbage, så vi kan få hele oplevelsen."

• Espaço Villa Ará Point fra anmeldelser: 9

"Menneskerne var super søde god mad og drinks."

• Casa da Ilha Inn, Ilha Grande Point fra anmeldelser: 8

"Fantatisk vært! Enormt sød og imødekommende!"

• Pousada Ancoradouro Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sødt og hjælpsomt personale. Perfekt beliggenhed."

• Pousada Villa Canaã Point fra anmeldelser: 10

"Vi fik simpelthen så god en service, både af værtsparret og de ansatte. Blev altid mødt af smil og imødekommenhed som vi ikke før har oplevet på vores mange rejser. Stedet var dekoreret så det var hyggeligt og smagfuld. Overalt var der noget at se det kunne være spændende planter eller sjove fine og iderige dekorationer. Overalt var der pænt og rent. Morgenmaden var uovertruffet, der var alt hvad maven kunne fortære og mere til. Tusind tak til Simone og Markus og det fantastiske personale for at bidrage til et ophold. Hvis ikke vi boede så langt væk, ville vi helt sikkert komme igen mange gange. Tøv ikke med at booke hvis I virkelig vil forkæles."

• REF House Barra Da Tijuca Point fra anmeldelser: 10

"Det hele. Som sædvanlig"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Rio de Janeiro State

baseret på 474.672 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com