2. Opinions d'hotels de Canadà
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Quebec
Quebec Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Maison Hovington Puntuació: 8

"La situació i la Terrassa"

• "Els propietaris son molt atents, servicials i molt amables. El lloc impressionant i l’esmorzar perfecte"

• Gite La Bergeronnette Puntuació: 8

"L'acollida dels amfitrions va ser excel·lent. Vam arribar tard, no teníem res per sopar i els súpers ja estaven tancats. Ens van recomanar un restaurant a l'altra banda del carrer i ens van fer la reserva ells mateixos. Vam menjar-hi molt bé."

• Chez FX Puntuació: 7

"L'ambient i la tranquilitat del lloc."

• Le Gite de la Renarde Puntuació: 10

"L'estada a casa de la Therese ha sigut perfecte. Un lloc idíl·lic, on només se senten els ocells i els grills, i per la finestra tens les MILLORS vistes del municipi: les aigües tranquil·les del llac Otis. L'habitació i el bany tenien tot el que necessites (inclòs una gran banyera!). També ens va deixar dos kayaks per a poder fer una volta pel llac. Vam fer servir la cuina per fer-nos el sopar, i la Therese ens va fer l'esmorzar. Ens va demanar si teníem al·lèrgies o si seguíem alguna dieta, i ens va fer esmorzar amb fruites, torrades amb ou (recepta familiar!), bacon, i melmelades casolanes fetes per ella. Vam poder estar xerrant amb ella, que va ser molt pacient amb el nostre nivell de francès. Ens va ajudar a trobar una excursió pel següent dia al parc natural i ens va explicar com anar-hi."

• Attitude Montagne Puntuació: 7

"Una zona molt tranquila, habitacions amb entrada independent. No gasten electricitat innecessàriament.."

• Dans Les Bras de Memphré Puntuació: 10

"M’ha agradat tot: les àmplies habitacions amb tots els serveis possibles, el bany amb dutxa fantàstica, el servei.. i sobretot l’esmorzar. Absolutament increïble tot."

• "És un lloc molt familiar i acollidor, a diferència de molts hostals que acostumen a ser freds. Els llençols són molt suaus, d'hotel de 5 estrelles, les instal·lacions es veuen molt noves. Totes les àrees tenen de tot: la cuina té moltes eines, el bany té sabó, xampú, condicionar i tovalloles, les zones comunes tenen jocs tant per a adults com per a nens, l'habitació tenia una pica amb articles de bany... Ofereixen cafè i diferents tes gratuïts de 7:30 a 11 am; i esmorzar per $12+tx. Hi ha una excursió que surt del costat de l'hostal que passa per unes cascades molt xula!"

• "Perfecte per passar uns dies de relax. Des de L’Embarcador vaig veure castors. Hi tornaria"

• Les Dames du Lac Puntuació: 10

"Que els propietaris et cuinéssin l'esmorzar amb productes locals em va semblar molt bonic. La casa té una decoració molt agradable i acollidora."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Quebec

A partir de 103.165 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com