2. anmeldelser av hoteller i Frankrike
  3. anmeldelser av ferieboliger i Provence-Alpes-Côte d'Azur
Provence-Alpes-Côte d'Azur Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• «Fint og nyoppusset leilighet med alt du trenger. Komfortabel sovesofa og ren leilighet. God beliggenhet bare 5 min fra stranden og supermarked, samt gåavstand til sentrum.»

• Le Vigia Omtalescore: 10

«Smakfull leilighet med fantastisk utsikt og beliggenhet»

• L'Also Omtalescore: 9

«Sentralt og meget bra i forhold til sol .sol fra morgen til midt på dagen .mye fugler i skogen ved siden av.bra dusj og baderom.Bra kjøkken.»

• Les Suites du Cours & Spa Omtalescore: 10

«leiligheten er veldig pen. den private heisen er et reelt pluss. Vi likte oppholdet.»

• «Det passer oss godt, både fasilitetene og beliggenheten.»

• 2 pièces Vieux-Nice N Omtalescore: 10

«Sentralt, rett ved strandpromenaden og markedet. Fantastisk beliggenhet! Ren, praktisk, koselig leilighet med alt vi trengte.»

• «Helt annet sted enn bildene viste. Leiligheten var tydelig bebodd. Sengtøy manglet. Ikke rengjort. Området var preget av forfall, ghettopreget.»

• «Overnattingsstedet hadde en stor terasse. Det var rent og nyoppusset. Enkelt tilgjengelig med gangavstand til flotte turstier, matbutikker og til sentrum av Cassis»

• Appartement Picasso Omtalescore: 9

«Bra beliggenhet, fint innredet, Nespresso kapsel maskin, vinskap og med parkeringsplass i garasje. Hyggelig mottagelse ved ankomst.»

• «Lage topp, Wohnung topp, Vermieter topp»

De 30 beste ferieboligene i Provence-Alpes-Côte d'Azur

basert på 773 882 omtaler av ferieboliger på Booking.com