2. Opinions d'hotels de Eslovàquia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Prešovský kraj
Prešovský kraj Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• "Un establiment on tot està molt cuidat, l'habitació és còmoda i l'esmorzar té una part de bufet i plats a la carta inclosos en el preu. Pàrquing privat. La propietària és d'una gran amabilitat i atenta, sempre disposada a ajudar."

• Penzion Veronika Puntuació: 10

"La casa es senzilla pero esta perfecta. Tot net i al seu lloc. La Veronika es encantadora i super atenta. L'esmorzar espectacular, amb melmelades casolanes. Strba es un lloc perfecte si voleu (com hem fet nosaltres) pujar al Rysy."

• Penzion Sabina Puntuació: 9

"L'entorn que és magnífic, al mig del paradís eslovac. Les habitacions són recents, amb parets de fusta clara, alhora molt en consonància amb l'entorn però amb un disseny modern. Ofereixen la possibilitat de sopar amb encàrrec previ."

• Penzion Tatry Puntuació: 7

"És una casa molt bonica amb un petit espai exterior. L'habitació era molt àmplia, amb sortida exterior a un balcó privat amb taules i cadires. Els espais comuna son amplis."

• B&B Penzión Magura Puntuació: 8

"El check-in s'ha fet per telèfon ja que la pensió estava ja tancada, sense cap problema. La propietària ens va facilitar unes adreces on poder sopar. L'establiment no és troba en el mateix centre històric però s'hi arriba en 10 minuts a peu."

• Privat Lucia Puntuació: 7

"L'amplitud de l'habitació, el bany incorporat. Les finestres amb vistes."

• Chaty Tatra Puntuació: 10

"La Bea va ser una host genial, ens va donar consells claus per a gaudir de la zona i per a fer esports de muntanya. Vam estar com a casa rodejats de gent molt agradable."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Prešovský kraj

A partir de 76.107 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com