2. anmeldelser av hoteller i Ungarn
  3. anmeldelser av ferieboliger i Pest
Pest Ekte anmeldelser av ferieboliger skrevet av ekte gjester

• Joe Apartman Budapest Omtalescore: 8

«Bra beliggenhet. Hyggelig gjest. Rent og pent»

• My First Apartment Omtalescore: 8

«perfekt beliggenhet»

• «Super beliggenhet ,gode senger. Rent og funksjonell,stor leilighet.»

• «Fin beliggenhet og leiligheten var helt super for oss som var 5 damer på tur.»

• «Min telefon har problemer med å komme på Internet. Jeg ringte verten, og fikk muntlig de kodene jeg trengte for å åpne gitterdøra til hele komplekset, og til boksen som inneholdt nøklene til leiligheten. Det fungerte fint, de var veldig hjelpsomme. De også skaffet en hyggelig transport til flyplassen ved avreise. Sjåføren kom et kvarter før den avtalte tiden, det var veldig bra. Jeg slapp å stresse for eventuelle forsinkelser, på en tidlig søndags morgen. Det er gåavstand til Gellert bad derfra. Ned til elva, langsmed elva til høyre i et parkområdet, også krysse den grønne brua. Der er Gellert bad. Tekstilene i senga var fine og koselige. Ikke hvite, men fine farger, og god kvalitet. Det var bra, fordi leiligheten er hvitmalt innvendig.»

• ABT Apartments Karoly Omtalescore: 8

«Heile turen var bra»

• Omega Apartments Budapest Omtalescore: 8

«Det lå sentralt og var grei plass for to stykker. Fint med minikjøkken.»

• «Det manglet ingenting og sentral beliggenhet.»

• «Vi hadde et veldig fint opphold på Klauzál Garden City Apartments. Sjermerende inne gård med balkonger. Rommet var stort, høyt under taket, bra seng - bred og passe hard / myk. Flere puter og dyner. Vi ble veldig glad i balkong - med parken og grønne trær rett utenfor. Mulig derfor var det veldig stille der, enda det er i sentrum av byen. Det var sol på morgenen, så vi spist frokost på balkongen - det var bord og 2 stoler. Det var et bord med stoler for å spise inne på rommet og. Passe stor kjøkken med plater og mikroovn, kjøleskap med fryser og oppvaskmaskin (enda vi vasket på hånd), en god kaffemaskin med kapsler og vannkoker, kaseroler, kopper, tallerker etc. Eneste vi savnet litt på kjøkkenet er brødristeren, ellers bra. Stort bad med god dusj, dobbel servant og plass til toalettartikkler.»

• «Sentralt, rent og romslig»

De 30 beste ferieboligene i Pest

basert på 16 799 omtaler av ferieboliger på Booking.com