2. Hotelbeoordelingen Estland
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Pärnumaa
Pärnumaa Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Embrace Hotel & Apartments Beoordelingsscore: 7

“Schone, ruime kamer. Gratis parkeren op eigen terrein. Eenvoudige self check-in na vooraf online invullen van je gegevens.”

• Austri Villa Beoordelingsscore: 10

“Een van de beste app. met balkon! die we in deze reis hadden en Kelly is een top Host”

• Frendlen Metsa Apartment Beoordelingsscore: 8

“De authentieke sfeer.”

• Villa Elisabeth Apartments Beoordelingsscore: 9

“Heerlijke schone, goed ingerichte ruimtes, flexibele host (mochten eerder binnen dan afgesproken)”

• City center apartment Aida Beoordelingsscore: 10

“Super mooi, ruim en schoon appartement, voorzien van alle mogelijke benodigdheden. De eigenaren zijn echt heel vriendelijk en behulpzaam. Topklasse!”

• Pérka kodumajutus Beoordelingsscore: 9

“De locatie is geweldig en ook het appartement is prachtig. Gezellig en doelmatig ingericht, ruim en licht. Goed bed, fijne douche, prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over zee. Ruime tuin met loungehoek en gratis zwarte bessen in juli. Waterfiets voor een beetje avontuur op de ondiepe zee. Als we eerder hadden geweten hoe fijn het hier is hadden we langer geboekt”

• Vesiroos Apartment Beoordelingsscore: 10

“Mooie hotel met een buiten zwembad.”

• Vetesina Beoordelingsscore: 9

“Gelegenheid kent een afgesloten terrein waar je middels telefoonnummer de poort kan openen. Wij hadden kamer met bij voordeur een terras met 2 makkelijke buitenstoelen. Vanuit kamer mooi uitzicht op de rivier.”

• Mesiheina Apartment Beoordelingsscore: 10

“alles nodig zijn bij apartment, perfect voor keuken en woonkamer, met terras achter tuin, bijna nieuw ,ook prive parking ! beter met auto want beetje ver van centrum.”

• Rannalähedane korter Beoordelingsscore: 6

“Locatie is goed.”