2. Hotellrecensioner Kanada
  3. Recensioner för semesterboenden i Ontario
Ontario Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Bra läge , fin lägenhet”

• iHost Suites Ice Condo Gästbetyg: 5

”Fräsch lägenhet rent generellt. Fin utsikt och bra läge.”

• The Business Inn Gästbetyg: 10

”november”

• The Business Inn Gästbetyg: 6

”Läget lagom promenadavstånd till city”

• The Business Inn Gästbetyg: 10

”Bra centralt läge. Lätt att nå med buss från pendeltåget/ tunnelbanan. Mycket trevlig personal. Sofflampan trasig. Ordnades snabbt. Förstod mig inte på fjärrkontrollen- tog några minuter så var en person från personalen där och visade mig. Fantastisk frukost som ingick i priset. Man plockade själv det man önskade. Ett hyggligt stort antal varma rätter som tex bacon och ägg och ett antal andra varma frukost rätter. Smörgåsar, juice, kaffe, frukt osv. Man kunde ta med sig till sin egen lunch. Fanns färdig påse med vatten och snacks för utflykten. Perfekt! Jag hade fått suite med kök med vardagsrum/TV och matbord. Kylskåp med frys. Spis och diskho. Stort sovrum med Queen size säng. Rymligt med fint badrum. Allt rent och snyggt!”

• Spry Church Cozy Cottage Gästbetyg: 9

”Läget i mörkret.”

• Guest House Room No 02 Gästbetyg: 2

”Ingen kommentar”

• Liberty Suites Gästbetyg: 7

”Stor rum man finns det allt man kan säga en helt lägenhet”

• ”Bra läge eftersom vi kom från tågstationen. Fräscht och rent (förutom att det hängde handdukar på tork i garderoben) och skön säng i sovrummet. Lugnt med inga störande ljud. Eftersom det uppstod en hel del frågor så skickade jag en del meddelanden på vilka jag fick mycket snabbt svar!”

De 29 bästa semesterboendena i Ontario

baserat på 44 311 recensioner för semesterboenden på Booking.com