2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen Japan
Okinawa Island - South Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Kitchen Hostel Ao Beoordelingsscore: 8

“Ik vond het bed gedeelte erg fijn. Je hebt een ruimte waar je jezelf in kan afsluiten maar toch onder de mensen bent in een gedeelde kamer. Ook zijn de faciliteiten echt super tof. Je hebt beneden een zit gedeelte waar je lekker mag eten”

• Hotel Cocktail Stay Naha Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijk personeel”

• “Grootte vd kamer en ligging tegenover een groot winkelcentrum en bij monorail”

• Okinawa Harborview Hotel Beoordelingsscore: 5

“Wij hadden 8 maanden van te voren geboekt vandaar dat we geen jackpot prijs hebben betaald. Ruime kamers met matige bedden. Douchecabine en badkuip waren een grote plus punt. Er is een koelkast waterkoker en theezakjes aanwezig op de kamer. Personeel was heet aardig. Er zijn wasmachines en drogers aanwezig die op muntgeld werken.”

• Prince Smart Inn Naha Beoordelingsscore: 8

“Kamer werd elke dag gepoetst, met dagelijkse verse badlakens.”

• Hotel Roco Inn Okinawa Beoordelingsscore: 8

“Prijs kwaliteit”

• Estinate Hotel Naha Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was erg lekker! Geen lopend buffet maar keuze uit vier lekkere gerechten. Kamer netjes, goede locatie.”

• “Connect rooms waren super voor onze twee families. Goede restaurants aanwezig tegen redelijke prijs. Buitenzwembaden zijn erg mooi.”

• Senagajima Island Resort & Spa Beoordelingsscore: 9

“Locatie & ontbijt”

• Southern Beach Hotel & Resort Beoordelingsscore: 8

“Direct aan het strand, mooi zwembad, hele leuke winkel. Zoals altijd in Japan; geweldig personeel. Restaurant met prima eten tegen een betaalbare prijs.”

De 5 beste hotels in: Okinawa Island - South