2. Hotelanmeldelser for Indonesien
  3. Hotelanmeldelser for Indonesien
Nusa Lembongan Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Tigerlillys Boutique Hotel Point fra anmeldelser: 7

"God placering, dejlige værelser, god mad i restauranten, hjalp med booking af transport"

• Stardust Villas Point fra anmeldelser: 6

"Meget venligt og hjælpsomt personale der var fleksibelt fx da vi kom for sent til morgenmaden pga snorkletur, så lid de os alligevel bestille mad. Og på afrejsedagen fik vi lov at beholde et af værelserne til at tage bad i inden afrejse om eftermiddagen. Flot udsigt og dejlig pool."

• Dream Beach Huts Point fra anmeldelser: 7

"God morgenmad, flot beliggenhed"

• The Tamarind Resort - Nusa Lembongan Point fra anmeldelser: 10

"Personalet var omsorgsfulde Personalet var gode til at fortælle hvor fx de gode spisesteder, strande lå"

• Indigo Blue Ceningan Point fra anmeldelser: 6

"Meget hygsomt. Vinder efter en overnatning. F"

• Lembongan Small Heaven Bungalow Point fra anmeldelser: 10

"Skønt lille familie drevet sted med 3 bungalows. Fint og rent. Ligger på stille vej med en skole lige overfor, så man kan følge med i. Dejlig familie der er behjælpelige med alt og søde og rare at være sammen med."

• The Palm Grove Villas Point fra anmeldelser: 7

"Fint hotel til et par dages overnatning. Værelserne er rene og pæne og beliggenheden er smadder god - tæt ved havnen til/fra Sanur/Bali. Det store poolområde er skønt og solstolene er gode med tykke madrasser. Vi ville gerne forlænge et par dage mere, men det var desværre ikke muligt, fordi der var udsolgt. Morgenmaden er fin nok, men meget basic."

• Mushroom Beach Bungalows Point fra anmeldelser: 5

"Beliggenhed"

• Sanghyang Bay Villas Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt sted - Hotellet er meget hyggeligt og rent. Det ligger godt ifht stranden. Stranden og vandet er lækkert, dog kommer der ofte både ind, hvilket forringer badeoplevelsen. Der er ingen skygge på stranden, så det er svært at ligge der i længere tid."

• Mahagiri Resort Nusa Lembongan Point fra anmeldelser: 9

"Fantastisk hotel, som ligger helt perfekt. Man har stranden lige i baghaven, og det er altså bare helt fantastiske omgivelser. Personalet er søde og hjælpsomme. De hjalp os med at arrangere aktiviteter på dagen, hvilket var dejlig nemt. Hotellets beliggenhed er perfekt hvis man ønsker en afslappende ferie. Vil klart anbefale til andre!"

De 30 bedste hoteller i Nusa Lembongan