2. Hotelbeoordelingen Thailand
  3. Hotelbeoordelingen Thailand
Noord Thailand Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Sylvana Pai Beoordelingsscore: 7

“De locatie is het beste van deze accommodatie. Verder waren de bedden goed en badkamer schoon.”

• Kalm Pai Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijke mensen vangen je op en begeleiden je naar je kamer. De kamer heeft een fantastisch uitzicht op het platteland en de bergen. Leuk is de natuurlijke hottub, die wel even opengezet moet worden voor het water warm wordt. Wel erg leuk.”

• POR Daowadung - NO PARKING Beoordelingsscore: 9

“Uitstekend ontbijt Grote van de kamer Vriendelijk personeel”

• “Grote kamer en badkamer. Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Ze verkopen heerlijke kaas (Gouda) en vleeswaren. Daar waren we heel blij mee na 5 maanden reizen in Azië.”

• We Briza Hotel Chiangmai Beoordelingsscore: 6

“Prima accommodatie”

• THADAN GUEST HOUSE Beoordelingsscore: 8

“Fijn verblijf op loopafstand van startpunt van Gibbon Experience. Grote, schone kamer.”

• Doi Inthanon Riverside resort Beoordelingsscore: 9

“Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamer was erg ruim en schoon. Mooie tuin.”

• Khunyuam Resort Beoordelingsscore: 10

“Het uitzicht vanuit de kamer en het terras is spectaculair. De bedden comfortabel en alles onder architectuur opgezet. We hebben de gordijnen open gehouden om voluit te kunnen genieten van het uitzicht in de ochtend. De eigenaar en het personeel zijn heel erg vriendelijk en hebben zichtbaar onder de corona omstandigheden geleden, maar nu weer lekker gestart met het resort.”

• At Chiang Mai - SHA Extra Plus Beoordelingsscore: 10

“Top locatie, alles op loopafstand. Fijne verblijf alleen is de verlichting enorm fel en heeft de slaapkamer geen ramen.”

• Na Nirand Romantic Boutique Resort Beoordelingsscore: 10

“Geweldig ontbijt! Alles heerlijk vers en fantastisch gepresenteerd. Alles klopt in dit hotel. We komen graag terug.”

De 30 beste hotels in: Noord Thailand