Duitse Noordzeekust Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Moin Hotel Cuxhaven Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was prima,leuk zwembad mooie tuin om td zitten”

• Arthotel Bakker Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk ontbijt en zeer uitgebreid.”

• Faldernpoort Beoordelingsscore: 9

“Heel erg uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van het centrum. Bonus : de wellnessruimte met tiptop sauna!”

• Hotel Banter Hof Beoordelingsscore: 8

“We hadden een gezins kamer geboekt omdat we met zijn 3en reizen. Twee ruime slaapkamers, een douche ruimte en een aparte wc. De bedden waren goed, voldoende handdoeken aanwezig. Personeel was zeer aardig en behulpzaam.”

• Hotel Watthof Beoordelingsscore: 10

“Gastvrijheid, ontbijt en locatie”

• “Een leuke ervaring...”

• Nordsee Hotel Borkum Beoordelingsscore: 9

“De locatie, direct aan het strand was geweldig. En de eenpersoonskamer had zelfs zeezicht. Kon lekker in makkelijke stoel bij open raam zitten en naar zee kijkrn. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Je kon zelfs zelf een pannekoek bakken. Het zwembad heerlijk. De prijs heel redelijk. En fijn dat mijn hond ook mee kon. Prima hotel ook als je alleen reist.”

• B&B Hotel Cuxhaven Beoordelingsscore: 9

“Locatie, hygiëne, uitgebreid ontbijtbuffet”

• Hotel Bloemfontein Beoordelingsscore: 6

“Het ontbijt”

• Hotel Helgoländer Klassik Beoordelingsscore: 8

“Zeer uitgebreid ontbijt (wel in ander hotel, op zeer korte loopafstand). Ruime badkamer. Fijn bed. Eerste consumpties uit mini-bar gratis (2 bier, 2 mineraalwater en 2 prosecco). Koffie-/Thee op de kamer, ook caffeïnevrij. Bagageservice via extern bedrijf (EMT) vond ik erg fijn. Personeel bij 'Helgoländer Botschaft' (centrale receptie voor meerdere 'storytels' hotels) erg vriendelijk en behulpzaam.”

De 30 beste hotels in: Duitse Noordzeekust