2. Hotellrecensioner NOR
  3. Hotellrecensioner NOR
Nordfjord Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Nygård Camping Gästbetyg: 10

”Så fräscht och mysigt! Fint läge med fin utsikt! Trevlig personal! Fick köpa med oss nybakade bullar som smakade gudomligt !”

• Hjelle Hotel Gästbetyg: 8

”Fantastiskt läge i unik miljö.”

• Stryn Hotel Gästbetyg: 8

”Bra läge för vår resa, trevlig personal , jättefin frukost”

• Hotel Alexandra Loen Gästbetyg: 6

”Badområdet som ingick var väldigt stort och roligt. Bra middag och frukostutbud. Läget”

• Hjelle Hotel Gästbetyg: 10

”Fantastiskt vackert beläget och perfekta stället paddla kajak i Stryn precis framför hotellet. Ett vattenfall fors bakom hotellet och ett bredvid. Kommer absolut åka tillbaka 🇸🇪🇧🇻”

• Oldevatn Camping Gästbetyg: 8

”Fantastiskt läge och jättefina stugor. Mysig grillplats vid vattnet där vi gjorde iordning middag. Kan varmt rekommendera Oldevatn Camping. 🌟🌟🌟🌟”

• Sentrum Hotel Gästbetyg: 10

”Trevligt och personligt bemötande. Originell men bra frukost och de två middagar jag åt var väldigt bra och god. Jag trivdes mycket bra med mitt rum som hade en fantastisk balkong . Sängarna var sköna men smala. Läget är definitivt centralt och nära till det mesta.”

• Oldevatn Camping Gästbetyg: 10

”Fin utsikt, mysig stuga, kul att man kunde låna kanot och båt osv”

• Visnes Hotel Stryn Gästbetyg: 8

”Ett gammalt och mysigt hus med pietetsfullt renoverade rum. Vi hade utsikt mot fjorden, vilket var trevligt. Mysigt rum med balkong och golvvärme på toaletten. Gratis parkering framför boendet. Härlig terass med utsikt mot fjorden och fjället. Trevlig och hjälpsam personal. God frukost.”

• Sentrum Hotel Gästbetyg: 9

”Rent o fräscht”