2. anmeldelser av hoteller i Nederland
  3. anmeldelser av hoteller i Nederland
Noord-Limburg Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel De Kroon Gennep Omtalescore: 8

«Meget serviceinnstilt personale, skrev en hyggelig lapp og la frem nøkkel når vi ble forsinket ved ankomst på natta. Gode senger og god dusj.»

• «Frokosten var super. Fantastisk hage.»

• Van der Valk Hotel Venlo Omtalescore: 10

«Tilgjengelig og moderne»

• «Midt i byen, rent og gode frokost. Hyggelige folk som jobbet der.»

• Grand Hotel Valies Omtalescore: 9

«Super Lage & tolles Design!!!»

• Hotel Wilhelmina Omtalescore: 7

«Hyggelug personale. Grei overnatting på vei videre.»

• Theaterhotel Venlo Omtalescore: 9

«Mycket bra område. Centralt i Venlo. Massor av restauranger runtom. Perfekt.»

• «Super beliggenhet, svært god restaurant og lite men godt vinkart, treningsrom og basseng. Beliggenheten helt perfekt om man ønsker fred og ro, eller er interessert i fugl: hotellet er omgitt av storvokst skog og ligger ved et lite vann, og kun 20 minutter fra svært god fuglelokalitet (Krickenbecker Sees) og med gode forhold for hakkespetter mm lokalt.»

• Het Arresthuis Omtalescore: 9

«Flott atmosfære og fin beliggenhet. Fine, praktiske og gode rom. God frokost i hyggelige omgivelser»

• Hotel Nieuw Antiek Omtalescore: 10

«God og variert frokostbuffet, og fantastisk trivelig personale! Datteren min glemte igjen en liten kosebamse, og hotellet tilbød å sende den i posten hjem til oss, uten ekstra kostnad. Vi bodde i familiesuiten (2 voksne og 2 barn), og den var veldig flott og praktisk. Vi stortrivdes på dette hotellet, og kommer gjerne igjen! Anbefales!»

De 30 beste hotellene i Noord-Limburg

basert på 67 925 hotellomtaler på Booking.com