2. Hotelanmeldelser for Holland
  3. Anmeldelser af B&Bs og kroer i Noord-Holland
Noord-Holland Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Amsterdam Boat & Breakfast Point fra anmeldelser: 9

"Beboelsen levede fint op til de forventninger vi havde. en fin placering og meget venlige værter. Meget central beliggenhed.Jeg har intet at bemærke her"

• Bed & Breakfast Jo Amsterdam Point fra anmeldelser: 10

"Der var rent og pænt og ligger perfekt, tæt på Amsterdam midt. Super dejlig morgenmad, og et utrolig hyggelig par der lejer værelse ud."

• "Egen indgang, dejligt badeværelse."

• Penthouse Amsterdam Dam Square Point fra anmeldelser: 5

"God lokation"

• Houseboat-Amsterdam Point fra anmeldelser: 9

"Skøn husbåd med masser af plads, skønt køkken og badeværelse"

• "Der var meget hyggeligt i vores lejlighed. Der var ca alt hvad man skal bruge i køkkenet. Rent og pænt. En sød værtinde."

• La Fattoria Bed&breakfast Point fra anmeldelser: 10

"Rent og vel indrettet værelse og badeværelse Super morgenmad Meget venlig værtinde"

• City B&B Villa Nicola Point fra anmeldelser: 10

"Alt var perfekt!!! Werner er en super fantastisk vært. Han hjalp os med at finde de mest interessante steder i byen, hvad enten det gjaldt seværdigheder eller booking af sightseeingbåd mm. Vi kan varmt anbefale stedet!!! Det er umuligt, at finde en så sublim service og gæstfrihed andre steder!!!"

• B&B Keizers Canal Point fra anmeldelser: 8

"Rigtig god beliggenhed. Sød og rar vært. Rent værelse. God morgenmad"

• The Waverly House Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk sted på landet med udsigt til køer lige uden for vores vinduer. Får, grise, fugle og mange andre dyr. Smuk natur og udsigt til Amsterdam. Meget venligt personale og superlækker hjemmelavet morgenmad. Tæt ved er der den fineste restaurant med virkelig lækker mad til rimelige penge. Et sted vi helt sikkert gerne vil tilbage til!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Noord-Holland

baseret på 121.273 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com