2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: Noord-Brabant
Noord-Brabant Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Mercure Hotel Tilburg Centrum Beoordelingsscore: 8

“De plek! Fantastisch midden in het centrum”

• Hotel Ryder I Den Bosch - Vught Beoordelingsscore: 9

“Mooie omgeving en veel faciliteiten in de directe omgeving. Op loop afstand van Den Bosch. Super vriendelijk personeel en attent”

• Bastion Hotel Breda Beoordelingsscore: 7

“24 uurs receptie”

• Bliss Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prima bed , kussens iets te sponsig voor mij. Kamer was echt fantastisch, was de bovenste kamer. Niets te klagen . Erg tevreden. Mooie witte top verdieping in Riviera maison style”

• Hotel Restaurant Riche Beoordelingsscore: 8

“Gastvrij personeel op een prima locatie gelegen in het centrum van Boxmeer”

• Glamping Camping NixHoeve Beoordelingsscore: 8

“Toilet in de tent, uitzicht op het veld en de locatie die dichtbij de activiteiten lag die wij voorzien hadden voor de dagen.”

• Little Duke Hotel Beoordelingsscore: 6

“Dicht bij centraal station en op loopafstand van het centrum”

• “Al het personeel was zeer vriendelijk! Toen ik aangaf dat ik het pastagerecht niet zo lekker vond ging het direct terug naar de keuken en kwam er een heerlijke nieuwe schotel op tafel. Het barpersoneel heeft me 's avonds zelfs geholpen met het verwijderen van een teek..”

• Fletcher Wellness-Hotel Stadspark Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt was opvallend goed met veel keus. De kamer was prima, fijn dat er een raam open kon. Van de wellness heb ik geen gebruik gemaakt. Het hotel was schoon.”

• Hotel the Match Beoordelingsscore: 9

“Fijne Kamer met een heel groot en lang bed, lekker donker met weinig geluid, een heel fijn hotel”

De 30 beste hotels in: Noord-Brabant