2. Hotelbeoordelingen Australië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Nieuw-Zuid-Wales
Nieuw-Zuid-Wales Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Licht, leuke inrichting, balkon!, lekkere douche, volledig ingerichte keuken, mooi uitzicht en top ligging”

• “De locatie voor een 5-daags bezoek aan Sydney was perfect. Het is erg stil, je hoort geen verkeerslawaai. Metro- en busstations liggen op slechts een paar minuten lopen. Alles is zeer schoon en goed onderhouden. Opnieuw elk moment.”

• “ruim appartement met. twee grote slaapkamers , grote. keuken. met. voldoende materieel om zelf te. koken”

• “Wat een leuk huisje. Goede bedden en fijne badkamers.”

• APX World Square Beoordelingsscore: 8

“Ligging nabij chinatown en Paddy's market. Openbaar vervoer is dichtbij. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Kamers zijn netjes en ruim en hebben een keuken en balkon.”

• The Ryokan - Zen Beoordelingsscore: 9

“Práchtig ingericht Japans. Mooi meditatie hoekje. Fijne keuken. Heerlijk bed. Geen lift maar Dan heeft onze loeizware koffers naar boven gedragen! Dat w as tip top! De service van Dan: zo vriendelijk en gelijk hulp bieden. De lekkernijen die Chi had neergelegd maken dat we ons welkom voelden. Alle schoonmaakspullen en zeep etc is duurzaam en ecologisch. De Lokatie is fijn want Manly is superleuk en er zijn zoveel leuke koffie en eettentjes vlakbij 😊”

• “uitstekend!”

• KULA Macquarie Park Beoordelingsscore: 10

“Netjes en goede plek om te verblijven. Kon mijn auto hier ook kwijt voor paar dagen.”

• Winston Cottage at Three Sisters Beoordelingsscore: 10

“Een heel sfeervol huis, waar we ons meteen thuis voelden.”

• “Prima prijs - kwaliteit verhouding. Ruime hoeveelheid bedden”

De 30 beste vakantiewoningen in: Nieuw-Zuid-Wales

gebaseerd op 445.849 vakantiewoningbeoordelingen op Booking.com