2. Hotelanmeldelser for Australien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i New South Wales
New South Wales Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Burword Suites Free Parking Point fra anmeldelser: 4

"Godt lokation tæt på metro Stort værelset med meget plads Fin terrasse Vaskemaskine og tørretumbler"

• "Super beliggenhed. Dejlige omgivelser at gå rundt i. Tæt på shopping, samt dagligvareindkøb. Gode transportmuligheder tæt på. Lejligheden var fuldstændig lydtæt for meget trafikeret vej tæt på. Kan kun anbefales. 😊"

• "Havde for nylig en overnatning på Affordable 2 Bedroom House Surry Hills og fandt stedet at være ideelt indrettet til pausen. Sommerhuset er langt nok til at være i, hvad der føles som total isolation, men alligevel tæt nok til at kunne spise et måltid i byen, som kun er omkring 15 minutters kørsel væk. ."

• "God beliggenhed, rent og komfortabelt og fremragende gæstfrihed fra ejeren. Gåafstand til det lokale indkøbscenter for nemheds skyld."

• 3 Bedroom House Ideal for Family - Ultimo Point fra anmeldelser: 10

"Lejlighed tro mod billederne, meget varm velkomst (på afstand) fra personalet. Vejret var så godt, at vi ikke brugte meget tid indendørs! Vi vil helt sikkert vende tilbage dertil på vores næste ophold i Sydney."

• Comfortable 3 Bedroom House Pyrmont Point fra anmeldelser: 10

"Har plads til et hus. At have personale besvare alle vores spørgsmål var en bonus. Der er så stille om natten. Anbefaler og vil bo her igen!"

• "Dejligt indrettet, perfekt beliggenhed, flot udsigt, dejlig lejlighed"

• "Meget flot lejlighed og godt placeret! Ejeren er meget venlig og imødekommende. Lejligheden er meget ren og autentisk. Vi kommer tilbage"

• Oaks Sydney North Ryde Suites Point fra anmeldelser: 7

"Lejligheden ligger virkelig tæt på offentlig transport og en stor nationalpark med mulighed for gå- og løbeture."

• Accessible 2 Bedroom Apartment Chippendale Point fra anmeldelser: 10

"Vi elskede absolut vores oplevelse. Personalet og lederen var så imødekommende. Stedet var hyggeligt, komfortabelt og meget rent. Køkkenmaskinerne var ikke nemme at finde ud af. Vi skulle have spurgt, hvordan man bruger mikrobølgeovn. Var ikke et problem. Vi spiste ude og bragte et par ting ind. Metroen bogstaveligt talt lige rundt om hjørnet. Stuen fungerer som et af soveværelserne. Både bag døre og sengene meget komfortable."

De 30 bedste ferieudlejninger i New South Wales

baseret på 445.849 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com