2. Hotellrecensioner DEN
  3. Hotellrecensioner DEN
Møn Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Cosy Farmhouse Glamping Gästbetyg: 10

”Ett helt fantastiskt boende! Underbar miljö, och det finns allt man kan önska sig för ett natt i naturen. Fräsch toalett, mysig grillplats och ett klätterträd som barnen kan spendera flera timmar i.”

• Hvidegaard Møn Gästbetyg: 6

”God frukost Trevligt värdpar”

• Pension Elmehøj Gästbetyg: 10

”Fantastiskt trevligt och välskött, trevlig personal! Ett kylskåp MSN kan handla lokslss av goda öl. Flera kök man kan laga sin mat vid. Vi köpte frukost och även den var god! Vi hade rest en månad och bott på massa olika hotell/hostel/B&B/campingar/hemma hos folk men detta ställd landar ändå bland hopp 3på vår resa! Lungt och skönt men med en omgivning upplagd för små upptäcktsfärder. Rekommenderar en tur ut på klinten och givetvis ta sig ett dopp på någon strand!”

• Pension Elmehøj Gästbetyg: 9

”Vacker byggnad med fina grönområden. Sköna sängar, bra frukost. Trevlig värdinna.”

• Ragnhilds Gård, Hostel Gästbetyg: 5

”Bra att det fanns ett litet kök med kyl att ställa in maten man hade med sig.”

• Hvidegaard Møn Gästbetyg: 9

”Genuint och smakfullt boende med fantastisk service och så trevlig personal! Så god frukost och på kvällen tillagades en coq au vin till gästerna! Den vedeldade tunnan sattes på endast för oss!”

• Ragnhilds Gård, Hostel Gästbetyg: 5

”Vacker plats och vackert hus. Trevlig personal som försökte lösta miss i rumsbokning.”

• Liselund Ny Slot Hotel Gästbetyg: 6

”Sparsam”