2. anmeldelser av hoteller i Danmark
  3. anmeldelser av hoteller i Danmark
Møn Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Motel Stege Omtalescore: 8

«Beliggenheten, gode senger, rent rom. Brukte ikke fellesareal, så kan ikke uttale meg om det. Overnattet kun en natt. Ut i fra våre opplevelser kan vi gjerne anbefale dette.»

• «Beliggenheten»

• Ragnhilds Gård, Hostel Omtalescore: 9

«Gode senger; rent og pent. Praktisk at det var kodelås på døra som vi fikk tilsendt. Veldig god mat på kafeen like i nærheten.»

• Motel Stege Omtalescore: 8

«Helt ok motell. Rom, bad og et lite kjøkken. Du har det du trenger for et godt opphold der du ønsker å ordne mat selv. Koselig bygning. Sentralt i byen og tilgjengelig parkering.»

• «Meget lækker morgenmad. Lige hvad man kunne ønske sig.»

• Pension Elmehøj Omtalescore: 6

«Hyggelig personal»

• Birkely Bed and Breakfast Omtalescore: 8

«Vi bestilte ikke frokost. Sengene var veldig behaglige. Husverten var tilgjengelig og hjalp oss med det vi spurte om. Parkering på eiendommen. Kjøleskap med rimelige egg, vannflasker, øl, brus. Lite, men godt utstyrt kjøkken.»

• «Frokosten var fantastisk. Mye mat og nydelig pyntet. Endel søt mat første dag. Vi spurte om det var mulig å få mer salt mat og fikk nydelig frokost med bl.a. skinke og omelett andre dagen. Nydelig beliggenhet, nær en fantastisk bøkeskog i full flor. Vi fikk informasjon om hvor vi skulle gå gjennom skogen for å komme til sjøen og bade. Herlig.»

• «Beliggenhet perfekt for de som ønsker å bo i en koselig by med tilgang på butikker, cafeer og mye kultur. Sentralt på Møn og enkelt med parkering.»

De 5 beste hotellene i Møn

basert på 2 988 hotellomtaler på Booking.com