2. Hotelanmeldelser for Filippinerne
  3. Hotelanmeldelser for Mindanao
Mindanao Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Point 303 Resort Point fra anmeldelser: 9

"Stort rent værelse, balkon, venligt og hjælpsomt personale, hyggeligt fællesområder (meget bedre end på billederne)"

• Ilakai Hostel Point fra anmeldelser: 7

"Virkelig sød personale. Vi lejede scooter der. Virkelig hjælpsom personale. Socialt hostel, med arrangementer. Fint værelse. De gav os nye håndklæder og en ekstra pude, da vi spurgte om det. Man kunne købe øl og sodavand. Fedt med et fitness center. Der var stille efter kl. 11 og det var virkelig dejligt."

• Kajali Siargao Point fra anmeldelser: 7

"Dejlig pool. Positivt at der ikke var så mange værelser. Belligenheden var super."

• La Bohème Boutique Glamping Point fra anmeldelser: 5

"Meget pænt hostel og sødt personale"

• Tropical Temple Siargao Resort Point fra anmeldelser: 9

"Virkelig smukt indrettet Resort med gode faciliteter. Dejlig pool, virkelig god morgenmad, fine værelser og venlig personale. Roligt sted."

• Surfing Temple Hotel Boutique Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig sødt personale, lækkert værelse, godt pool område, god restaurant"

• Eddie`s Beach Resort Siargao Point fra anmeldelser: 9

"Super dejlige store værelser, med rigtig god plads til opbevaring osv. værelserne var rene og sengen god. Personalet var alle super søde, og klar til at hjælpe med lige det du havde brug for. Alt i alt et rigtigt dejligt ophold."

• Ilakai Hostel Point fra anmeldelser: 8

"Very social"

• Butuan Grand Palace Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Alt"

• Bubble Siargao Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig flot sted. De hjalp med at finde mad, der kunne komme frem til vores bubble. De svarede hurtigt på whatsapp beskeder. Virkelig fed oplevelse, og man kunne se ildfluer om aftenen."

De 30 bedste hoteller i Mindanao