2. Hotelanmeldelser for Tyrkiet
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Marmara Region
Marmara Region Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Ataşehir The Place Suites Point fra anmeldelser: 1

"Intet"

• Hotel Martin Point fra anmeldelser: 6

"Ligger centralt og tæt på mange spiseskeer og caféer."

• Taksim Larissa hotel suites Point fra anmeldelser: 7

"Personalet var søde .mega smilende og hjælpsomme. Jeg anbefaler dem fordi det var et trygt hotel og personalet var Søde ,forståeligt. Kæmpe plus den lå 5min gå gang fra taksim istiklarcaddesi (taksim strøget)😃"

• The Tuyap Rainbow Suites Point fra anmeldelser: 2

"???"

• La pella suit Point fra anmeldelser: 1

". Kun beliggende"

• Joy Suites Point fra anmeldelser: 10

"Placeringen er fremragende, transportudveksling. Rent værelse, alt fungerer korrekt. Hver dag rengøring og skift af håndklæder. Personalet varetager deres ansvar. venlige. Taxaer fra lufthavnen og til lufthavnen blev organiseret. mange tak."

• "Super god beliggenhed i dejlige Cihangir. Ro i kvarteret selvom der var liv af lokalbefolkningen. Gode spisesteder, cafeer og små hyggelige specialbutikker, samt dagligvareindkøb. Til trods for stedet ligger 5 min fra Istiklal gaden var der ikke mange turister og deraf nok gode priser på restauranterne (vi var to personer og kunne snildt spise god mad inkl sodavand for under kr. 200,-). Kunne nemt færdes på gåben til bla. Sultanahmet og Balat (ca 25-45 min)."

• Cozy in the center Point fra anmeldelser: 1

"Jeg kunne godt lide byen."

• Monnas Suite Point fra anmeldelser: 7

"Dejlig beliggenhed, fuld udstyret køkken( hvis man ønsker at lave mad) dog ingen ovn, tæt på Taksims mange butikker, god størrelse af lejlighed, imødekommende ejer, Omer, som sørgede for fair pris til flytransport begge gange. Omer sørgede også for juice leveret kl. 05.30 på vores sidste dag, som en form for undskyldning for den støj det kom fra nabolejlighederne under vores ophold som desværre forstyrrede vores søvn (ferie)ret meget. Ellers meget intr. Område med hyggelige gader, og de mange af Istanbuls katte. Fin opholdssted til prisen."

• Mr Miller Suites Point fra anmeldelser: 7

"Det var tæt på tog. Han var meget sød værten. Nemt at få fat på ham med nøgler."

De 30 bedste ferieudlejninger i Marmara Region

baseret på 166.098 gæsteanmeldelser af ferieudlejninger på Booking.com