2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hotell i Madrid (region)
Madrid (region) Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Super Zimmer, nettes Personal»

• Hotel Villa de Barajas Omtalescore: 10

«fantastisk imøtekomme personalet :) Kjempe hyggelige og hjelpsomt folk som jobber der og de som holder rent hele området :) Beliggenhet for min del var utmerket da jeg skulle rekke fly og hadde en stor koffert måtte ikke ta taxi ferdig det var bare 4minutter avstand fra metro hvor toget tok bare 5minutter for å komme frem til flyplassen! 1 Ankomsten til sentrum var også lett med 2 forskjeller metro, men det tok bare 25 min:) Jeg likte det bedre en å bo sentralt og gå med kofferten rund og bruke penger på dyr taxi ;).Selve Barajas stedet har utrolig mange koselig restauranter og er hyggelig og rolig i seg selv. Anbefaler for enslig reisende ! Kost meg masse og vil tilbake ditt.»

• «Vennlig og hjelpsom personell. Rent og pent. God frokost. God beliggenhet. Deilig å kunne ta en dukkert på taket.»

• Mayerling Hotel Omtalescore: 9

«Meget sentralt og fine rom, med fransk balkong. Kort vei til butikker kjøpesenter og massevis med restauranter.. Kun 5 min gange til Plaza Mayor.»

• «Beliggenhet»

• Riu Plaza España Omtalescore: 7

«Digert hotell, med en flott takterrasse. Ingen service utenom frokost på hotellet - men ligger sentralt til. Strøkent rom!»

• Axor Feria Omtalescore: 7

«Rommet var rent, nytt og moderne. Stor dusj og god strl på rommet generelt.»

• «Nært til absolutt alt!»

• «Alt med unntak av frokosten er topp.»

• Dear Hotel Madrid Omtalescore: 10

«Det som gjorde hele dette oppholdet må være frokosten og personalet som jobber i resturanten der frokosten er. Aldri opplevd så utmerket service før. Rommet og badet er av god størrelse, rommene oppleves rene og meget fin utsikt på toppen av hotellet.»

De 30 beste hotellene i Madrid (region)

basert på 1 684 249 hotellomtaler på Booking.com