2. Hotellrecensioner GER
  3. Recensioner för semesterboenden i Niedersachsen
Niedersachsen Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Stort och rymligt, välutrustat kök. Bra läge och parkering. Bekväma sängar.”

• ”En fantastisk lägenhet utrustad med allt som man behöver. Läget super när man har hund, nära till promenader.”

• Quartier 23 Gästbetyg: 10

”Vi var fyra personer och det kändes inte alls trångt. Läget var perfekt med gångavstånd till stadscentrum och park åt ena hållet och Eugenia sporthall åt andra. En fantastisk värdinna som verkligen vet vad service är. Lugn och trevlig fast vi (jag ) velade lite fram och tillbaka innan ankomst. Hjärtligt tack!”

• Schaumburger Schlafmütze Gästbetyg: 10

”Läget, fantastisk personal, bra gårdsbutik, bekvämt att få låna bra cyklar och bra uteplatser.”

• ”Ett bra boende som ligger centralt. Fantastisk utsikt över kanalen. Mycket bra WiFi.”

• TURM.blick Gästbetyg: 9

”Mycket fräsch och rymlig lägenhet med kort promenad till centrum.”

• Gästehaus Schmitz Gästbetyg: 9

”Frukosten var bra. Det fanns bullar och andra varianter av bröd. Smör/margarin. Färskost, salami, skinka, leverpastej olika sorters ost. Marmelader, honung. Kokt ägg. Kaffe - te kunde man be om. Jouise. Mjölk till kaffet. Bara att konstatera att det mesta fanns på frukostbordet - det jag sett att flera andra har efterfrågat är lite grönsaker och kanske lite frukt - annars är allt jättebra.”

• ”Lugnt läge nära matbutik och Elbe. Snyggt och välskött. Bonus med kaffemaskin.”

• Wohnung 2 - a90901 Gästbetyg: 10

”Nybyggt allt var fräscht och fint.”

• ”Lugnt område. Balkong med fin utsikt Rent”

De 30 bästa semesterboendena i Niedersachsen

baserat på 428 569 recensioner för semesterboenden på Booking.com