2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen Mexico
Los Cabos Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Encanto Inn & Suites Beoordelingsscore: 1

“Zwembad en tuin zijn erg mooi.”

• “Het eten, vriendelijkheid personeel”

• Hotel Posada Señor Mañana Beoordelingsscore: 6

“De centrale ligging.”

• Nobu Hotel Los Cabos Beoordelingsscore: 9

“De gastvrijheid, het mooie gebouw en de voorzieningen volledig in stijl. De rust. Je bent je nauwelijks bewust van andere gasten. De kamer was mooi, meer dan genoeg comfortabele opbergruimte. Een waanzinnig lekker matras, mooie badkamer en zacht linnengoed. Het eten en de wijnen (sommeliers advies) waren geweldig.”

• Hotel Boutique Plaza Doradas Beoordelingsscore: 6

“Grote kamers met prima voorzieningen. Vriendelijk en behulpzaam personeel dat goed Engels sprak.”

• “Mooi resort, kamer mooi en netjes. Goed bed. Prachtig uitzicht op de baai. Personeel zeer vriendelijk! Kan gebruik maken vannfaciliteiten bij zuster-resorts , waar je makkelijk heen kan lopen, of via pennelbus.”

• Estancia Real Los Cabos Beoordelingsscore: 6

“prijs/kwaliteit is ok. Behulpzaamheid van het personeel is prima.”

• Hotel Tesoro Los Cabos Beoordelingsscore: 9

“We hadden en prachtige junior suite, schoon en alles voorradig. Heerlijk balkon met uitzicht over de haven. Goed ontbijt, werd goed aangevuld. Heerlijke omelet laten klaarmaken, ruime keuze. Aardig personeel, spraken goed Engels Locatie was top, huurauto kunnen parkeren op het terrein van het hotel.”

• HOTEL COLLI Beoordelingsscore: 9

“Hulpvaardigheid personeel Ligging Kamers”

• Tropical oasis property Beoordelingsscore: 1

“We hebben niet kunnen overnachten in het hotel omdat het terrein was afgesloten en bewaakt door een politieagent. We hebben we onze betaling gedaan, we zouden deze graag terug ontvangen. Contact met de eigenaar is niet mogelijk.”

De 30 beste hotels in: Los Cabos