2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Loiret Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Mycket trevlig personal. Välstädat rum och badrum/toalett. Tillgång till vattenkokare och pulverkaffe och te på rummet. Skön säng. Tyst trots närheten till trafikerad väg.”

• ”Litet maten och frukosten helt ok”

• ”Nära från avfartsväg till hotellet med närhet till en mysig stad.”

• ”Bra läge för genomresa i Europa. Nära till stor matvarubutik. Hundvänligt med närhet till stor park för promenad.”

• Le Relais De La Poste Gästbetyg: 1

”Jag har absolut ingen aning/uppfattning om rum eller faciliteter på detta boende. Bokade visserligen sent strax innan 1600 men fick en tydlig bokningsbekräftelse från booking.com där jag ombeddes garantera bokningen som inte gick att få refunderad eller att ändra. Jag accepterade detta. Vi åkte till hotellet och var där ca 1900 och allt var totalt nedsläckt. Hotellet var helt enkelt inte i verksamhet. Vi hade rest många timmar den dagen och lyckades själva hitta ett fantastiskt hotel utan inblanding av booking.com. En extremt jobbig upplevelse!”

• Hotel De France Gästbetyg: 8

”Mycket trevlig och hjälpsam personal. Centralt läge i en mysig liten stad.”

• ”Mysig miljö, fint rum. God mat i restaurangen.”

• ”Frukosten var helt ok. Dock borde personalen ha säkerställt att kaffeautomaten var rengjord och fungerade på morgonen. Blev lång väntan för många av gästerna. Bra med en restaurang.”

• ”Frukost ok. Personalen hjälpsam”

• Hôtel d'Orléans Gästbetyg: 10

”Rent o snyggt, trevlig personal”

De 30 bästa hotellen i Loiret