2. Hotelbeoordelingen Brazilië
  3. Hotelbeoordelingen Brazilië
South Bahia Coastline Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• MAYIM VILLA Beoordelingsscore: 8

“ontbijt was goed maar door een overmaat van vliegen toch ietwat ongemakkelijk”

• Eco Vila Residence Beoordelingsscore: 7

“De locatie was perfect. Er was genoeg ruimte voor iedereen.”

• Praieira Hostel&Pousada Beoordelingsscore: 10

“Nieuw, brandschoon en rustig hostel. Absoluut meer dan je zou verwachten voor deze prijs. Net buiten het toeristische centrum maar alles is binnen minuten aan te lopen. Voor mij was het fijn dat er een sportschool direct onder het hostel zat. De eigenaren en vrijwilligers zijn super vriendelijk en behulpzaam. De tips van Fernanda waren keer op keer een succes. Aanrader!”

• Indaiá Eco Village Beoordelingsscore: 9

“We verbleven in een huisje direct aan het strand. De zee is echt op steenworp afstand van het huisje. Het is ook heerlijk slapen met het geluid van de zee op de achtergrond. Het huisje is redelijk eenvoudig, maar wel van alle gemakken voorzien (airco, koelkast, badkamer enz.).”

• One Beach Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“Heerlijke kamers met prachtig uitzicht over de baai vanuit bed en de douche. Heerlijke douche, met een mooie schone badkamer. Airco werkt perfect! De mensen zijn super aardig en willen overal graag bij helpen, ook al spreken wij/zij elkaars taal niet. Het werkte top! Goede deal voor het ontbijt”

• Chalé na Praia da Tiririca Beoordelingsscore: 10

“Een paradijs!!! De uitzicht, natuur, vogels, bloemen; alles! Alles was geweldig, Dona Rosa is heel lief en vriendelijk. Wij hopen hier snel weer terug te komen.”

• Hotel SESI Valença Beoordelingsscore: 6

“Olympisch zwembad. Ontbijt oké.”

• Glamping Coco Dendê - Algodões Beoordelingsscore: 9

“Mooi ingerichte tent in een prachtige tuin, op een paar minuten lopen van het strand.”

• Green 53 Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige vormgeving & kunst. Hele vriendelijke ontvangst. Een heerlijk & gezond ontbijt.”

• Beija Flor Beoordelingsscore: 8

“Prachtige locatie met een schitterend uitzicht!”

De 30 beste hotels in: South Bahia Coastline

gogbrazil