2. anmeldelser av hoteller i Brasil
  3. anmeldelser av hoteller i Brasil
Litoral Norte Sao Paulo Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Jeg likte at man fikk en omvisning rundt i området når man kom. Hyggelig personalet. Jeg like lobbyen og kjøkkenet området godt. Nær supermarkedet og byens fine restauranter. Ikke langt fra stranden. Man gikk bare noen meter og ellers kanskje en kilometer. Det var greit å dra til sentrum til fots også! Der er det mye å gjøre. Barer , restauranter, og ikke minst den fineste katedralen jeg har sett på lenge! Det katolske katedralen var utrolig vakker! Historiske museum var også fin og gratis entret. Det var flere europeiske turister for eksempel fra Frankrike. Nydelig plass og prisene var litt lavere enn på Maresias strand.»

• Maresias Hostel & Suites Omtalescore: 10

«Det er kjempe fint sted, ligner på en liten gård. Personalet er hyggelig. Avstanden til butikker og marked samt stranden er veldig kort. Man kan bare gå en kort tur til disse fasiliteter. Det er et basseng , samt en liten boblebad ved basseng området. Rent og pent i helle gården. Det er hage med masse grønt. Det som var litt negativt her i byen, mer presis en ulempe for meg , er d bare at maten var litt dyrt ved stranden området , men her på hostels restaurant er noe billigere. Koster minst 200 reais ( Det brasilianske valuta : Real) for en porsjon med reker på stranden. Jeg synes er noe dyrt :) Det låner seg å dra på supermarket og lager mat selv på hostel . Det er vakkert og nydelig kjøkken med alt en måte trenger til sine kjøkkenets kreativiteten i mat kultur. Det finnes restauranter og pub i gaten rett utenfor Maresias Hostel.»

De 30 beste hotellene i Litoral Norte Sao Paulo

basert på 85 094 hotellomtaler på Booking.com