2. Hotellrecensioner POL
  3. Hotellrecensioner Kuyavian-Pomeranian
Kuyavian-Pomeranian Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Legenda Gästbetyg: 9

”Hotell mycket centralt beläget. Gammalt hotell men renoverat för att behålla charmen”

• Hotel Portofino Gästbetyg: 2

”Uselt boende. Hotellet säger sig vara handikappanpassat? Det var 60 m mellan parkering och hotellet. Entrén till hotellet gick uppför en trappa med 12 trapsteg. Själva boendet låg på andra våningen två branta trappor upp, ingen hiss i byggnaden. Personalen var behjälplig med bagaget när man väl kom in i hotellet. Portofinos verksamhet bygger tydligen på två verksamheter, festlokal med fullt ös när jag kom och en hotellverksamhet som sekundär verksamhet. Första rummet (106) fanns det ingen aircondition och telefonkabeln var avklippt, alltså ingen kontakt med receptionen, väldigt viktigt för mig som handikappad, Fick byta till 107, där inte aircondition heller fungerade. Utanför dundrade en fabrik med luftreningsanordning som fick hotellet att skaka, förutom oljudet. Allt runt omkring bestod av fabrikslokaler av enorma mått.Hur kan ni gå i god för denna sk hotellverksamhet? Skäms! Dessutom fick jag betala fullt pris för detta fiasko. Ni måste kontakta "hotellet" och kräva ersättning för min del!”

• Hotel Rad Gästbetyg: 8

”Maten , läge perfekt”

• Hotel Przystanek Torun Gästbetyg: 7

”Nära centrum. Trevligt rum. AC”

• Halo Toruń Gästbetyg: 9

”Nytt, rent och fräscht boende med gångavstånd till centrum. Parkering i direkt anslutning. Smidigt.”

• Hotel Kuźnia Gästbetyg: 8

”Tyst välstädat bra rum. Fin frukost som en härligt välkomnande herre såg till att allt var till belåtenhet, med roliga originella ihopsvetsade möbler. Centralt läge med parkering.”

• Hotel Spichrz Gästbetyg: 10

”Bra frukost i mysig miljö. Bra läge i gamla stan.”

• ibis styles Grudziadz Gästbetyg: 10

”Supertrevlig personal. Bra rum, utmärkt restaurang. Frukosten var super!”

• ”Fantastiskt läge. Utmärkt valuta för pengarna och det var verkligen bekvämt.”

• Gotyk Gästbetyg: 10

”Bra rum, god frukost. Mycket trevligt hotell. Fint läge”

De 30 bästa hotellen i Kuyavian-Pomeranian