2. Hotellrecensioner Malaysia
  3. Recensioner för semesterboenden i Kuala Lumpur federala territorium
Kuala Lumpur federala territorium Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• ”Stort och rymligt med en värd som var lättillgänglig. Vi återkommer gära hit igen.”

• ”Det bästa är poolen utan tvekan med en jätte fin utsikt. Lägget är bra. Rum storleken är bra. Det är bra med trädgårds utrymmena.”

• ”Läget, väldigt lugnt runt om inte mycket ljud. Fina lägenheter, sköna sängar. Trevlig personal som visar en till rummet. Underbar pool på högsta våningen och fint gym som kunde utnyttjas väl!”

• Axon Suites Kualalumpur Gästbetyg: 6

”Bra läge för restauranger och shopping. Ingen restaurang på boendet.”

• ”Varit mer än 10 gånger i KL och läget är perfekt för oss. Rymlig studio med härlig säng och bra kuddar. Handdukarna är bra och byts dagligen men se upp för om handdukarna är trasiga med hål. Utsikten är mycket fin. AC:n finns på 2 platser och fungerar bra. Wifi var stark och väl fungerande utan avbrott. Lätt att kommunicera med värden via WhatsApp. Vänlig och tillmötesgående värd. Tillgång till en mycket fin och vacker poolanläggning som var välskött.”

• ”Fantastisk pool, välstädat, modernt, rymligt rum, lyxigt! Bättre än förväntat!!”

• ”Närhet till restauranger och butiker.”

• ”Vi älskade poolen, men tyvärr var det regler kring allt. Du kunde inte äta eller dricka varken i lobbyn eller vid poolen. Å andra sidan var boendet mycket prisvärt för det du fick, det vill säga tvättmaskin, pool, eget rum, kyl ect.”

• ”Läget med utsikt över Petronas Towers är helt fantastiskt, och det är väldigt nära, strax över 5 min promenad bort. Rummet var stort och fräscht, vi bodde på 42a våningen och hade balkong, dusch, badkar, tvättmaskin, kök och TV som fungerade utmärkt. Poolen på taket var riktigt häftig och där hängde vi mycket. Personalen var enkla att ha att göra med och väldigt trevliga och tillmötesgående.”

• ”Bra läge och promenadavstånd till mycket. Enkel in och utcheckning.”

De 30 bästa semesterboendena i Kuala Lumpur federala territorium

baserat på 234 632 recensioner för semesterboenden på Booking.com