2. Opinions d'hotels de Canadà
  3. Opinions d'hotels de Canadà
Kootenay Rockies Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Apartament perfectament equipat. Espais d'estada (excepte una habitació) molt amplis. Cuina funcional. Emplaçament ideal per visitar el Parc Nacional de Revelstoke. Personal molt amable i disposat a aconsellar possibles visites."

• Hume Hotel & Spa Puntuació: 9

"Els treballadors de recepció eren excepcionals i molt simpàtic. Les instal.lacions també eren molt agradables i còmodes."

• "Field és una població molt petita, pero estratègicament situada per si vols visitar la part sud de Icefields Parkway, Lake Louise, O’Hara, Yoho NP o zones oest del Banff NP. Tot i tenir cuina ben equipada, cal venir preparat amb la compra feta perque no hi ha comerços on abastir-se. La sala d’estar és un luxe. Gran, confortable i amb una taula per menjar com a casa. L’anfitrió, el Luc, us donarà els consells que necessiteu i us farà tot molt fàcil. A nosaltres ens va netejar els vidres del cotxe sense que li ho demanéssim, coincidint amb la primera nevada de la temporada. Moltes gràcies!!"

• "les vistes"

• Rondo Motel Puntuació: 6

"Per sort vam tenir una habitació amb cuina i ho vam agrair molt perquè jo estava embarassada i així tenia facilitats per cuinar. El llit era còmode i la cuina tenia lo just. El personal del Check in ens va donar mapes, però no ens va fer cap recomanació. Per una o dues nits està bé, però no és mervallós."

• Rondo Motel Puntuació: 7

"Tenia cuina. Bona ubicació per visitar Parcs."

• Swiss Chalet Motel Puntuació: 9

"Tot: la netedat, l’habitació, l’esmorzar…"

• Emerald Lake Lodge Puntuació: 8

"La situació"

• "és més aviat un hostal que un hotel. te serveis comunitaria com cuina, menjador, espais comprtits. molt bons serveis. tot senzill però efectiu"

• "neteja i ubicació"

Els 30 millors hotels de Kootenay Rockies