2. Hotelbeoordelingen Japan
  3. Hotelbeoordelingen Japan
Kinki Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• KABIN Machi Beoordelingsscore: 9

“Ruime schone kamer en badkamer”

• Gion Crystal Hotel Beoordelingsscore: 9

“Uitstekende locatie in Gion in een rustig straatje, maar dicht bij diverse highlights! Kamer is ruim, van alle gemakken voorzien en zeer schoon! Een pré is het terras van het hotel waar je iets kan drinken en eten! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam!”

• “Ruime en nette hotelkamer met prachtig uitzicht op de tuin. Heerlijk avondmaal en ontbijt, uiteraard op exact het afgesproken tijdstip wat soms de rest van de planning wat parten kan spelen. Ontzettend vriendelijke monnik die me geholpen heeft toen ik in het dorp mijn arm brak. Hij bracht me naar het ziekenhuis, vertaalde voor de dokters en regelde zelfs mijn bagage transport zodat ik toch nog verder kon reizen. Nogmaals 1000x bedankt voor de goede zorgen!”

• Namba Guesthouse HIVE Beoordelingsscore: 10

“Mooie hostel, boven het metrostation gelegen dus je hoeft zelfs niet naar buiten. Leuk ingericht, netjes en vooral ook erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Ik had mijn arm gebroken op reis en zowel de manager als de kickboxende medewerker 😉 hebben me fantastisch geholpen! Ik ben daardoor zelfs langer gebleven dan gepland.. Nogmaals 1000x bedankt!! Aanrader!”

• Hotel Okura Kobe Beoordelingsscore: 9

“Mooi uitzicht, ruime kamer, goed ontbijt. Fijn dat je met de hotelpendelbus naar een trein/bus station wordt gebracht en gehaald.”

• Daiya Ryokan Beoordelingsscore: 7

“Locatie was perfect. Naast een supermarktje, zeer handig.”

• Henn na Hotel Osaka Shinsaibashi Beoordelingsscore: 7

“Perfecte locatie, dinos zijn grappig met inchecken. Gratis drankjes die je kan pakken.”

• R Hotel Honmachi Beoordelingsscore: 8

“Zeer vriendelijk personeel. Rustige locatie maar toch op wandelafstand van de belangrijkste to do's. De kamer was zoals overal in Japan aan de kleine kant, maar was toch praktisch ingericht.”

• Kobe Hotel Juraku Beoordelingsscore: 8

“Locatie is goed, lekker ontbijt in buffetvorm. Kamers zijn schoon en alles is aanwezig. Mijn vriend was jarig en ze hebben op verzoek een kaartje neergezet om hem te feliciteren.”

• insomnia KYOTO OIKE Beoordelingsscore: 9

“Uitstekend hotel, schoon en erg vriendelijk personeel. Super dat er altijd broodjes, koffie/thee en sap klaar staat”

De 30 beste hotels in: Kinki

gebaseerd op 1.576.663 hotelbeoordelingen op Booking.com