2. Hotellrecensioner Malaysia
  3. Recensioner för semesterboenden i Kedah
Kedah Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Chenang Inn Gästbetyg: 8

”Personalen var väldigt tillmötesgående och trevliga. Bra läge om man vill ha nära till centrum och havet men ändå lite avsides. Fin omgivning på området.”

• ”Fantastisk miljö! Otrolig utsikt… härlig atmosfär. Vår värd var fantastisk, generös, familjär och genuin, han tog hand om oss på bästa sätt. Kan verkligen rekommendera denna pärla på ön Langkawi.”

• Fuuka Villa Gästbetyg: 10

”Helheten Superbra lugnt läge skön avslappnat liten mysigt poolområde Kanonfint rum och badrum superbra serviceminded glad personal Väldigt rent och fint överallt”

• ”Lyxigt, billigt, fint”

• Eagleye Langkawi Gästbetyg: 8

”Vacker charmig omgivning, fin pool, nära till stranden och vi fick strandhanddukar. Lugn och kilometerlång strand. Hjälpsam personal, gav tips på restauranger och butiker.”

• Fuuka Villa Gästbetyg: 9

”Lungt länge med promenadavstånd till stränderna Tengah och Cenang. Minimarkets och restauranger i närheten om man inte vill ta sig in till huvudstråket. Vänlig och hjälpsam personal. Hotellet har ingen egen restaurang men är granne med en så frukosten fanns nära. Ingen trängsel i poolen, det fanns alltid plats till oss. Vi var 7 personer som reste tillsammans.”

• ”Omgivningen var vacker och rogivande, lägenheten mycket trevlig och komfortabel.”

De 30 bästa semesterboendena i Kedah

baserat på 17 479 recensioner för semesterboenden på Booking.com