2. Hotellrecensioner Indonesien
  3. Hotellrecensioner Indonesien
Karangasem Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Nirwana Beach & Resort Gästbetyg: 10

”Boendet är helt fantastiskt, beläget vid mycket grönska. Detta boendet hade vi som en start på vår resa till Bali, då detta hotell är väldigt lugnt och det är ingen bra väg in till candidasa. Det finns en affär nära för att handla vatten.”

• Sagara Candidasa Gästbetyg: 10

”Allt! Rummen välstädade och fint inredda med sköna sängar. Trevlig personal i receptionen,resturang och lokalvårdare/vaktmästare.Snabba på att lösa när det blev problem med tex aircondition. Utsikten från restaurangen och poolområdet. Poolen!”

• Ocean Resort Amed Gästbetyg: 8

”Underbar utsikt med stor uteplats näst längst upp. Väldigt snorkvänligt och klart vatten med mycket fiskar och koraller.”

• Puri Rai Hotel Gästbetyg: 7

”trevlig personal, bra clima, bra läge vid hamnen, nära till båten vi skulle åka med”

• Arungan Villas Gästbetyg: 7

”Boendet var prisvärt, rent och otroligt fin utsikt!”

• Candi Beach Resort & Spa Gästbetyg: 8

”Bra variation på frukost med gröt och massor av färska frúkter. Det fanns också sandwichstation och ägg i alla former. Man kunde välja på många olika sorters juicer. Om man ville kunde man äta soppa, nudlar och olika stekta grönsaker och rullar. Kaffe och te serverades till bordet.”

• Tapa Agung View Gästbetyg: 8

”Utsikten och poolområdet var absolut bäst och passade oss då vi bokade två nätter för att bara slappna av. Väldigt trevlig personal i restaurangen, speciellt Manis som förgyllde hela våran vistelse med sin fina personlighet.”

• Two Smiling Buddhas Gästbetyg: 5

”område ok. frukosten lite att välja på...önskar att termos med te eller kaffe vatten fanns på rummet.”

• ”Snorklingen var fantastisk”

• Zen inn Gästbetyg: 8

”Bra läge för vidare färd med båt, enkelt hotell men helt okej och prisvärt!”

De 30 bästa hotellen i Karangasem