Julische Alpen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Dolar Rooms Beoordelingsscore: 8

“Hele fijne verblijf in een adembenemend natuurgebied”

• Old Bled House Beoordelingsscore: 9

“Mooie locatie dicht bij het meer”

• “HET KNAPPE INTERIEUR”

• Garni Hotel Berc Beoordelingsscore: 9

“Heel lekker gegeten, heel rustige lokatie met mooie en ruime kamer met een heerlijke regendouche 👍.”

• Hotel Pittini Beoordelingsscore: 8

“Mooie ruime kamer met goede douche en ander sanitair. Goed ontbijt en vriendelijk personeel. Garage voor het stallen van de fietsen is ook aanwezig.”

• Albergo Spina Beoordelingsscore: 7

“Hoewel er in Pontebba niks te doen is muv de ijsbaan of in de zomer fietsen, is dit een prima eenvoudig hotel midden in het dorp.”

• Hostel Paradiso Beoordelingsscore: 9

“Fijn hostel met leuk personeel!”

• Hotel Jelka Pokljuka Beoordelingsscore: 10

“Heel gezellig hotel en een mooie en schone kamer. Het zag er allemaal netjes uit en was voorzien van wat handige dingen, zoals koffie, thee en shampoo/zeep. Erg behulpzaam personeel en mogelijkheid tot het drogen van mijn kleren. Ook het avondeten en ontbijt was top, super lekker en ze waren op de hoogte van dieetwensen. Zeker aan te raden!”

• Ribno Alpine Hotel Beoordelingsscore: 10

“Op 3,5 km van het meer, in rustige groene omgeving en toch sta je zo in Bled. We hadden onze eigen fiets bij, die kon in de fietsenschuur. Mooie kamer met balkon en ligstoelen. Uitstekend ontbijt. Mountainbikes te huur. Heel aardig personeel. Een no-waste hotel. Alles hergebruikt, super.”

• Hotel Tarvis Beoordelingsscore: 8

“Goed ontbijt”