2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Italienska alperna Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• GARNI' FOCI Gästbetyg: 8

”Fint läge och bra rum.”

• ”Fantastisk frukost! Fantastiskt att bo så i bergen! Spat ingick utan att vi visste. Vi fick väldigt mycket för pengarna!”

• Hotel Bellavista Gästbetyg: 10

”Fantastiskt mottagande av ägarna som hela tiden gör sitt yttersta för att alla gäster ska känna sig speciella. Vi hade hund med oss som var välkommen överallt. Rekommenderar rummen med balkong. Rent och fint. Kommer att rekommendera detta hotell till alla vi känner.”

• Hotel Almhof Gästbetyg: 6

”Trevlig personal och väldigt trevligt bemötande. Fantastisk 3-rätters middag och bra frukost med mycket att välja på. Vackert läge.”

• Hotel Mondschein Gästbetyg: 10

”Trevlig personal, väldigt välstädat,lungt läge.”

• The Convo Lake Como Gästbetyg: 3

”Dålig - visade sig att vi fick gå iväg till ett annat cafe för att där få en mycket begränsad frukost.”

• Hotel Mercedes Gästbetyg: 10

”Allt var toppen. Hotellet ligger i och för sig en bit från centrum men vi gillar att promenera så det var bara ett plus. Annars mycket bra frukost, superbra städning, vidunderlig utsikt, stor balkong mot Gardasjön, underjordiskt garage med gott om plats även för lite större bilar (i vårt fall BMW 520). Vidare poolområde i toppklass. Vi åt aldrig middag på hotellet men våra rumsgrannar intygade att den också var mycket bra.”

• Albergo Villa Edera Gästbetyg: 10

”Trevligt familjärt hotell. Tillmötesgående personal!”

• ”God och fräsch frukost. Trevligt personal och fantastiskt utsikt från vår balkong över Gardasjön!”

• Hotel Borgo Antico Gästbetyg: 9

”Väldigt trevlig personal. Läge var bra, nära till allt. Super rent”

De 30 bästa hotellen i Italienska alperna

baserat på 1 900 410 hotellrecensioner på Booking.com