2. Hotellrecensioner CRO
  3. Recensioner för semesterboenden i Istrien
Istrien Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Studio apartman Amalie Gästbetyg: 9

”cisto, uredno, blizu svega,,,”

• Casa Alice Gästbetyg: 10

”Extremt bra frukost, inkl bl a hembakat matbröd, fikabröd och färskpressad apelsinjuice. Bra läge i lugnt läge i utkanten av staden.”

• Resort del Mar Gästbetyg: 8

”Vi hade tre härliga dagar här. Bra pizza i restaurangen och bekväma rum med balkong!”

• ”Allt. Perfekt länge mitt i stan. Fräsch lägenhet med allt man behöver. Gång avstånd till restauranger och sevärdheter. Kommer gärna tillbaka.”

• ”Perfekt läge. Mitt i stan.”

• Astraluxe Gästbetyg: 10

”Allt fräscht och fint , personal toppen 👍 snabb wifi och parkering 3min till fots :)”

• ”Läget och att det var en rymlig lägenhet, nära till busstationen och till amfiteatern samt city.”

• ”En välutrustad charmig lägenhet mitt i staden. Nära till allt, matmarknaden runt hörnet. Värdparet fantastiska, tillgängliga och trevliga❤️”

• Central Studio Apartment Gästbetyg: 10

”Väldigt fin lägenhet med fräscht badrum och mycket bra kök. Sängarna var sköna och wifi fungerade bra. Läget var mycket bra och väldigt smidigt att ta sig med buss, busshållplatsen låg väldigt nära lägenheten. Värdarna var mycket trevliga och det var väldigt smidigt att checka in och ut. Tvättställe fanns runt hörnet och var väldigt enkelt och billigt.”

De 30 bästa semesterboendena i Istrien

baserat på 416 539 recensioner för semesterboenden på Booking.com