2. Hotelanmeldelser for Estland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Harjumaa
Harjumaa Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Old Town - Passaaz Apartment Point fra anmeldelser: 7

"Hyggelig lejlighed, centralt beliggende lige udenfor den gamle by, man kikkede ud på den gamle bymur fra lejligheden. Der var et supermarked i stueetagen."

• Bob W Ambassador Point fra anmeldelser: 10

"Ideel kombination af hotel og lejlighed, sådan at der var et køkken jeg kunne lave mad i. Det passede mig meget godt at jeg ikke var tvunget til at finde mad ude i byen hver dag, når nu jeg var afsted i 10 nætter."

• "1000 m fra old town. Fredelig beliggenhed. Dejlig meger plads i lejligden alt ok."

• Old Town Tallinn Luxury Residence Point fra anmeldelser: 9

"Der var fint rent."

• Fabulous Location Apartments Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig lys lejlighed med god plads til en familie. Sengene var i den gode ende og køkkenet var fint at lave mad i. Lejligheden ligger godt, i gå afstand fra den gamle bydel og med supermarked rundt om hjørnet."

• Liivalaia Apartment Point fra anmeldelser: 9

"Der var alt hvad man skulle bruge. Sød vært der mødte os, selv om det var midnat. Fantastisk god seng. Et lille badværelse som indeholdte alt man skulle bruge."

• Tallinn City Apartments Residence Point fra anmeldelser: 9

"Lejligheden lå lige midt i centrum med udkig til en af de mange kirker og det meste inden for gåafstand, men stadig væk fra de larmende restauranter, hvilket var helt perfekt. Lejligheden var stor og ren og vi fik stillet både babyseng og højstol til rådighed."

• Tallinn Oasis Studios by RevalHome Point fra anmeldelser: 10

"Pænt rent"

• Rataskaevu 14 Point fra anmeldelser: 10

"Den flotteste mest autentiske lejlighed vi nogensinde har boet i. Smukt indrettet, lækker seng, smukke detaljer som originale aftegninger på de gamle væge. Tæt på den gamle bymidte. Meget venlig og imødekommende vært. Top rengøring."

• Tallinn City Apartments Residence Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed."