2. Opinions d'hotels de Suècia
  3. Opinions d'hotels de Suècia
Gotaland Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hensbacka Herrgård Puntuació: 10

"El lloc per estar hi mes dies. Bonic, tranquil amb plena natura."

• First Hotel Statt Puntuació: 7

"La situació és perfecta. L'edifici és històric i t'hi sents com en una novel•la del segle XIX. L'esmorzar molt bé. El tracte del personal, excel•lent. La calefacció al punt just."

• "Puc explicar-ho en català? Tenia contractades 3 nits, per raons de salut, vaig haver de marxar el primer fia a les 9 del matí. Em van dir que com ho havia contractat per Booking.com no em podia reemborsament res. Havia de reclamar a Booking.com però tinc 78 anys i no sé com es fa."

• Forenom Aparthotel Lund Puntuació: 8

"Localització, tranquilitat"

• "Hem estat cinc dies i molt bé. Habitació molt àmplia, sense luxes, però amb tot allò necessari. Teníem accès ana petita terrasseta amb una taula i dos cadires que pel temps malauradament no vam poder fer servir. El gimnàs és petit però suficient, vam anar-hi cada dia."

• First Hotel Jörgen Kock Puntuació: 9

"Una habitació molt àmplia, amb llits i coixins molt còmodes. El bany, ampli, pràctic i net. L' esmorzar excel•lent. Està molt a prop de l'estació Central i del centre de la ciutat."

• Elite Hotel Mårtenson Puntuació: 9

"Hotel molt acollidor ple de detalls, esmorzar molt.complert i disposa de restaurant q es menja molt bé. Ben situat i el personal molt amable."

• Hotell St Clemens Puntuació: 10

"Impressionant, molt cèntric, habitacions molt "cosy", tracte excel•lent, esmorzar suec impagable, perfecte! Per a repetir!"

• First Hotel G Puntuació: 6

"Ubicació"

• Moment Hotels Puntuació: 8

"Habitació petita però molt meta i endreçada. L’esmorzar és molt complert i molt bo. L’atenció del personal és excel·lent, molt atents i agradables."

Els 30 millors hotels de Gotaland