2. Hotellrecensioner Slovenien
  3. Hotellrecensioner Slovenien
Goriska and Karst Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Boutique Hotel Grahor Gästbetyg: 10

”Finaste lyxigaste hotellet jag någonsin bott på. Betalade inte mer än för ett random hotell, men rummet jag fick var större än mitt boende hemma. Finaste lyxigaste frukosten jag någonsin ätit. Fantastiskt skön och stor säng.”

• Pri Bregarju Gästbetyg: 10

”Läget fantastiskt. Trevlig personal. Mysigt rent och snyggt.”

• Hotel Kras Gästbetyg: 4

”Den i särklass struligaste incheckning jag någonsin upplevt och då har jag haft en reseagentur i över 20 år. Incheckningen för vår grupp var en katastrof. För 20 personer tog det närmare 1,5 timme. Kvinnan i receptionen kan (kunde) inte sköta sitt jobb utan bör skaffa ett enklare. Hon bör även lyssna på råd från erfarna gäster. Jag fick fel rum, liksom andra, och även rum nummer 2 var fel men då gav jag upp. Hade betalat c:a 250 mer för ett större rum. Större rum (3 bäddar) fick några som var inbokade i enkelrum. Även personal vid frukostserveringen fungerade inte. Varor tog slut utan påfyllning liksom avstädning efterhand.”

• Hotel Kras Gästbetyg: 6

”grottorna bäst”

• Safir Hotel Casino Gästbetyg: 1

”AC fungerade inte så rummen var mycket varma”

• Hotel Gredič Gästbetyg: 9

”Vackra vyer mitt bland vingårdarna. Bra frukost.”

• Hotel Mangart Gästbetyg: 5

”Läget i Bovec Samt den trevliga personalen i receptionen .”

• Farmstay Kmetija Štekar Gästbetyg: 10

”Hela vistelsen kändes äkta och genuin. Utsikten var magnifik och rummen smakfullt inredda. Värdparet var fantastiska och gav personlig service. Vi kände oss välkomna och väl omhändertagna.”

• ”Rent o fint i stugan. Bekväma sängar. Omgivet av skog o lugnt o tyst trots många stugor. Trevligt att kunna sitta på egen uteplats på kvällen. Incheckning möjlig dygnet runt var mkt bra.”

• ”Närhet till matbutiker och Postojna cave.”

De 20 bästa hotellen i Goriska and Karst